سرخط خبرها

«شماره ۱۰» همزمان با عید فطر به پرده نقره‌ای می‌رسد

  • کد خبر: ۱۵۶۴۳۲
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
«شماره ۱۰» همزمان با عید فطر به پرده نقره‌ای می‌رسد
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» گفت: نسخه جشنواره فجر این فیلم، در بازبینی تغییر فاحشی نخواهد داشت و همین نسخه برای اکران در عید فطر آماده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم اصغری گفت: احتمالا در صورت مناسب بودن شرایط بتوانیم در عید فطر شماره ۱۰ را اکران کنیم. باید ببینیم چه فیلم‌های دیگری هم قرار است همزمان اکران شوند و بر اساس آن زمان اکران قطعی‌تر خواهد شد.

وی درباراه برآورد میزان فروش گفت: در شرایط الان مقداری پیش‌بینی فروش سخت است چون الان صرفا نمی‌شود بر مبنای فیلم میزان فروش را برآورد کرد.

اصغری گفت: شرایط فروش فیلم‌ها نابسامان است. حداقل در این سه سال و خصوصا چند ماه این گونه بوده و هر فیلمی امکان دارد با مشکل روبه رو شود. امیدوارم شرایط نسبتا خوبی برای فروش داشته باشیم.

شماره ۱۰ به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و نیز هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور داشت و در جشنواره فجر با ۱۰ نامزدی توانست در چهار رشته بهترین نقش اول مرد(مجید صالحی)، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه جایزه سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

مجید صالحی، سیامک صفری، بهرنگ علوی، حسام منظور، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و امیر امیری از جمله بازیگران فیلم سینمایی «شماره ۱۰» هستند.

ساخت این فیلم سینمایی ۱۵ میلیارد تومان هزینه داشته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->