آخرین خبر‌ها از بررسی و پرداخت معوقات فرهنگیان (۸ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۶۵۵۹
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
  • ۲
آخرین خبر‌ها از بررسی و پرداخت معوقات فرهنگیان (۸ فروردین ماه ۱۴۰۲)
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از ادامه جلسات با مسئولان سازمان برنامه و بودجه و معاون اول رئیس جمهور برای پرداخت معوقات فرهنگیان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش امشب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت جلسات برگزار شده برای پرداخت معوقات معلمان اظهار کرد: امروز نیز دو جلسه با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد همچنین جلسات کارشناسی در سطح وزارت آموزش و پرورش نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: طی روز‌های گذشته نیز حدود ۹ جلسه برای بررسی موضوع با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و آموزش و پرورش برگزار شده است که این جلسات ادامه دارد و امیدواریم در این هفته با همراهی خوب سازمان برنامه و بودجه به نتایج مطلوبی رسیده و آن را به فرهنگیان آن اطلاع رسانی کنیم.

پیش از این، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان بابت تاخیر در پرداخت حقوق گفته بود: دلیل تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه این بود که میخواستیم مطالبات رتبه بندی را همزمان با حقوق اسفند پرداخت کنیم و این موضوع مبنای محاسبه ما قرار گرفت، اما در مبنای محاسبه اختلافاتی ایجاد شد که بخشی مربوط به قانون و بخش مربوط به اعتبارات بود.

همچنین آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: جلسه‌ای در خصوص اعمال رتبه‌های استحقاقی در اولین روز‌های کاری سال جدید به ریاست معاون اول رئیس جمهور و همکاران سازمان برنامه و بودجه برای رفع اختلاف محاسباتی برگزار و نتیجه اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
0
وقتی اضافه تدریس معلمان را قسطی دادید حق الزحمه امتحانات را قسطی دادید از رتبه بندی معلمان کاستی . نوبت حقوق قسط شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
سلام اقا پول مارا بدین توروخدا گرفتاریم توبما قول دادی اقای وزیر محترم؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->