مدیرعامل شرکت گاز استان:

جریان گاز ۳۶ واحد اداری و تجاری در خراسان رضوی قطع شد

  • کد خبر: ۱۵۶۷۶
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
جریان گاز ۳۶ واحد اداری و تجاری در خراسان رضوی قطع شد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از قطع جریان گاز 36 واحد اداری و تجاری این استان به دلیل عدم رعایت بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید فانی با اعلام این مطالب اظهار کرد: مطابق پایش انجام شده توسط کارکنان شرکت گاز از موسسه‌ها، ادارات دولتی و واحد‌های تجاری استان، طی دو مرحله جریان گاز ۳۶ واحد اداری و تجاری به دلیل عدم رعایت بخشنامه معاونت ریاست جمهوری، حوزه مدیریت بحران استان و معاونت مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز و مدیریت دمای هوای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد قطع شد.
وی افزود: با توجه به برودت هوای دو شب گذشته در شهر مقدس مشهد و تصمیم مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی برای مدیریت مصرف گاز طبیعی، کنترل و پایش ادارت و مراکز دولتی به طور مستمر انجام شد که با توجه به عدم رعایت موضوع در مرحله اول جریان گاز ۲۶ اداره و نهاد دولتی و در مرحله دوم نیز گاز ۱۰ واحد اداری و تجاری قطع گردید.
فانی اضافه کرد: وصل مجدد جریان گاز این ۳۶ واحد اداری و تجاری مشروط به تعهد کتبی مدیران آن برای مدیریت مصرف بهینه گاز و رعایت بخشنامه‌های ابلاغی است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: بارش نزولات آسمانی و ماندگاری هوای سرد در تمام نقاط استان موجب ثبت رکورد ۵۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در یک روز شد که رقم بسیار بالایی است. پایداری جریان گاز طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است که در این بین نقش دستگاه‌های دولتی اهمیت ویژه‌ای دارد.
فانی ادامه داد: طرح پایش و گشت زنی شرکت گاز در واحد‌های اداری و تجاری استان از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه امسال به صورت ویژه آغاز شده و با جدیت تمام، گاز مراکزی را که پس از وقت اداری همچنان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، قطع خواهیم کرد. در این زمینه تاکید زیادی هم روی مدارس خواهیم داشت تا صرفه جویی کامل و دقیقی در این حوزه پس از پایان زمان کاری ثبت شود.
وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده عدم رعایت مصرف بهینه و صحیح گاز طبیعی در واحد‌های اداری یا تجاری در سراسر استان با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز تماس بگیرند.
خراسان رضوی پس از استان تهران بزرگ بیشترین تعداد مشترک گاز طبیعی کشور را دارد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->