کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

ویژگی‌‌های هدفون بی سیم سونی (WF-C۷۰۰N) + قیمت

  • کد خبر: ۱۵۷۲۱۲
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
ویژگی‌‌های هدفون بی سیم سونی (WF-C۷۰۰N) + قیمت
هدفون بی سیم سونی با وجود کیفیت بالا و قابلیت‌هایی مانند نویز کنسلینگ، قیمتی پایین‌تر از ایرپاد اپل دارد و می‌تواند یکی از خوش‌قیمت‌ترین ایرباد‌های پریمیوم سال باشد.

به گزارش شهرآرانیوز - گوشی‌های موبایل سونی معمولا قیمتی بالا دارند و هر کسی نمی‌تواند سراغ خرید آن‌ها برود، اما حالا این شرکت تصمیم گرفته یک ایرباد باکیفیت، اما با قیمتی مناسب‌تر از رقبا راهی بازار کند. هدفون بی سیم WF-C۷۰۰N سونی با وزنی کم، راحتی قابل توجه و طراحی زیبایش می‌تواند یکی از بهترین ایرباد‌های زیر ۱۵۰ دلار بازار باشد که از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می‌برد.

هدفون بی سیم سونی WF-C۷۰۰N چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌‌های هدفون بی سیم سونی (WF-C۷۰۰N) + قیمت

محصول جدید ژاپنی‌ها قطعا جایگزین مناسبی برای مدل‌هایی مثل ۱۰۰۰XM۴ نیست و احتمالا در رقابت با ایرپاد پرو ۲ اپل، کم بیاورد. با این حال با توجه به قیمت ایرباد جدید سونی، احتمالا مدل دابلیو اف سی ۷۰۰۰ ان بتواند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

با این که ایرباد جدید سری WF سونی از قابلیت‌های نویز کنسلینگ و امبینت ساند بهره می‌برد، عمر باتری این مدل به هیچ وجه کم نیست. در صورتی که ادعا‌های این شرکت ژاپنی درست از آب در بیایند، ایرباد جدید سونی می‌تواند در استفاده ترکیبی تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد.

هر چند این عدد قابل قبول است، اما اگر به عمر باتری اهمیت زیادی می‌دهید و می‌خواهید سراغ یکی از محصولات سونی بروید، شاید WF-C۵۰۰ گزینه بهتری باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که احتمالا با خاموش کردن حذف نویز یا صدای محیط، عمر باتری به مدل سی ۵۰۰ برسد.

گواهی استاندارد آی پی ایکس ۴، یکی دیگر از نکات مهم درباره سونی WF-C۷۰۰N است. البته این استاندارد به معنای ضد آب بودن ایرباد جدید سونی نیست، اما احتمالا در صورت ریختن قطرات آب روی ایرباد، مشکلی برای گجت‌تان به وجود نیاید. در کنار این ویژگی، قابلیت فست شارژ این ایرباد سونی هم قابل توجه است. این مدل می‌تواند با تنها ۱۰ دقیقه شارژ، تا یک ساعت موسیقی پخش کند.

ویژگی‌های فنی و نرم افزاری

ویژگی‌‌های هدفون بی سیم سونی (WF-C۷۰۰N) + قیمت

در صورتی که این هدفون بی سیم را تهیه کنید، می‌توانید با استفاده از نرم افزار مخصوص سونی، تنظیمات گسترده‌ای را اعمال کنید تا صدا را دقیقا همان طور که می‌خواهید بشنوید. نکته قابل توجه دیگر درباره این محصول، امکان تشخیص موقعیت‌های مختلف و اعمال پروفایل صدایی است. برای مثال اگر در باشگاه بدنسازی نویز کنسلینگ را فعال می‌کنید، دستگاه فعال کردن این ویژگی در باشگاه را به یک روتین تبدیل می‌کند.

موتور DSEE و درایور‌های ۵ میلی متری می‌توانند صدایی گسترده و با تفکیکی قابل قبول را ضمانت کنند. اگر تماس‌های تلفنی هم اهمیت زیادی برای شما دارند، می‌توانید با توجه به قابلیت‌های این مدل حتی در روز‌هایی که باد شدید هم می‌وزد صدایتان را با وضوحی بالا به طرف مقابل برسانید و صدای او را به سادگی بشنوید.

قیمت ایرباد سونی WF-C۷۰۰N

هدفون بی سیم Sony WF-C۷۰۰N از قابلیت multipoint connectivity هم بهره می‌برد و این روز‌ها با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار قابل سفارش است. در برخی از فروشگاه‌های خارجی، ایرباد دابلیو اف جدید Sony با قیمتی حدود ۱۲۰ دلار به دست مشتریان می‌رسد.

سیاه، سفید، یاسی و سبز رنگ‌هایی هستند که هدفون بی سیم سونی دابلیو اف سی ۷۰۰ ان با آن‌ها روانه بازار‌های جهانی می‌شود.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->