تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

افشای دلیل حضور بازرس‌ها در باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۱۵۷۲۲۷
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
افشای دلیل حضور بازرس‌ها در باشگاه استقلال
حضور بازرس‌های سازمان خصوصی‌سازی از صبح امروز در باشگاه استقلال نگاه‌ها را متوجه خود کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با تاکید حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی از صبح امروز تعدادی از بازرسان این سازمان در باشگاه استقلال مستقر شده است. گفته می‌شود بازرس‌های سازمان خصوصی از ساعت ۷ صبح امروز جلوی درب باشگاه استقلال منتظر بودند تا وارد باشگاه شوند و در محل اسناد مالی به امورات محوله خود بپردازند.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده بازرس‌ها در ساعات اولیه صبح در باشگاه استقلال حاضر شوند، شایعه تغییر برخی اسناد است. ظاهرا این شایعه به گوش سازمان خصوصی‌سازی هم رسیده که افرادی در باشگاه استقلال قصد داشته‌اند سند‌های مالی را تغییر دهند که بازرسان سازمان خصوصی‌سازی نیز به همین دلیل سریع اقدام کرده‌اند تا چنین اتفاقی رخ ندهد.  

حال اینکه موضوع تغییر اسناد اساسا درست است یا خیر، مشخص نیست، اما به هرحال حضور سریع ماموران نکته قابل توجهی است که طی ساعات گذشته نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->