نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ریزش شدید محوبیت فتح الله‌زاده در استقلال

  • کد خبر: ۱۵۷۵۶۳
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
ریزش شدید محوبیت فتح الله‌زاده در استقلال
علی فتح الله‌زاده بعد از افشاء گری‌های رئیس سازمان خصوصی‌سازی محبوبیت خود در باشگاه استقلال را به کلی از کف داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد علی فتح الله‌زاده در بازگشت دوباره به باشگاه استقلال و قبول مدیریت این باشگاه با وضعیتی اسفبار مواجه شود و بازیکنان و هواداران این باشگاه در جبهه مخالفت با او قرار بگیرند و با انتقاد‌های تند عملکردش در باشگاه استقلال را زیر سوال ببرند.

فتح الله‌زاده و مشاورانش تصور می‌کردند این بار نیز زمان طولانی در باشگاه استقلال باقی خواهند و به مدیریت ادامه می‌دهند واحتمالا با کسب جام‌هایی جایگاه خود را در این باشگاه سفت‌تر می‌کنند، اما سرنوشت طور دیگری رقم خورد و پرده برداری از تخلفات مالی گسترده از سوی رئیس سازمان خصوصی سازی و پاسخگو نبودن فتح الله‌زاده در مقابل حسین قربانزاده، نشان داد مدیرعامل باشگاه استقلال برخلاف ادعا‌هایی که در تمام طول دوران مدیریتش در باشگاه استقلال داشته، هرگز عملکرد شفافی نداشته و اوضاع مالی در دوران مدیریت او بسیار پر ابهام است.

اوج اتفاقات روز‌های اخیر آن‌جا بود که حتی فرهاد مجیدی نیز ادعای فتح الله‌زاده در پرداخت بدهی‌هایش را تکذیب کرد تا مشخص شود آقای مدیر جایگاهش را میان بازیکنان سابق این باشگاه که همواره او را مدیر متفاوتی می‌دانستند نیز متزلزل شده است.

فتح الله‌زاده اکنون در نازل‌ترین سطح از مقبولیت قرار دارد. او محبوبیت خود را به کلی از دست داده و به جز مشاورانی که در روز‌های اخیر با مشاوره‌های غلط او را به سمت پرتگاه بردند، دیگر هیچ کس ادعاهایش را تایید نمی‌کند.  

این پایان مدیرعاملی است که در همه سال‌های فعالیت خود فقط ظاهری موجه از خود ساخت درحالی که سازمان خصوصی سازی ناگهان پرده از بسیاری از تخلفات انجام شده از سوی فتح الله‌زاده برداشت تا مشخص شود طی این سال‌ها چه کلاهی سرهواداران استقلال رفته است.

هوادارانی که تصور می‌کردند شاید فتح الله‌زاده نیز به مانند آن‌ها از اعماق وجود عاشق استقلال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->