سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
سرخط خبرها

قالیباف: آرمان قدس شریف بالنده‌تر از هر زمان دیگری است

  • کد خبر: ۱۵۷۸۹۷
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
قالیباف: آرمان قدس شریف بالنده‌تر از هر زمان دیگری است
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان گفت: آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی‌های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده‌تر و نفرت از رژیم صهیونیستی زنده‌تر از هر زمانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با فرا رسیدن شب‌های بابرکت و نورانی قدر به توصیه بزرگان از خداوند متعال توفیق ترمیم گذشته و ترسیم آینده را طلب می‌کنیم و از ملت شریف ایران التماس دعای خیر و عافیت داریم.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی زمینه قانونی تبثیت و ارتقاء دستاورد‌های هسته‌ای کشور توام با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت. یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی می‌دارم و از مجاهدت شبانه روزی و مخلصانه دانشمندان صنعت هسته‌ای که مایه مباهات و افتخار ملت ایران هستند قدردانی می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یاد و خاطره دو شهید سرافراز، جاویدنام و دلاور میدان‌های نبرد، امیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی را گرامی داشت.

قالیباف هتک حرمت به مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین و بازداشت و ضرب و شتم اعتکاف کنندگان و نمازگزاران در آن مکان مقدس و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دهه هاست که با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به یک ماشین کشتارِ بدون مهار و به طرز فزاینده جنایتکار مبدل گشته است. آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم و شجاع خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی‌های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده‌تر و جوشان‌تر و نفرت از رژیم صیونیستی زنده‌تر از هر زمانی است.

وی در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین وضعیت خود در طول تاریخ است و قدرت جبهه مقاومت این رژیم را به واکنش‌های بزدلانه مجبور کرده است. رژیم صهیونیستی می‌داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت در روز موعود عقوبتی سخت و در هم کوبنده در انتظار آن‌ها است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->