نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

زلزله با جذب ۷ بازیکن آزاد در نیوکمپ

  • کد خبر: ۱۵۷۹۳۲
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
زلزله با جذب ۷ بازیکن آزاد در نیوکمپ
ژاوی ابه دنبال ایجاد تغییرات گسترده در تابستان امسال است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بارسلونا برای بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا و رقابت برای فتح لیگ قهرمانان، در تابستان به‌دنبال جذب هفت بازیکن، بدون پرداخت حتی یک یورو است. بارسلونا تیمی برای قهرمانی در رقابت‌های بزرگ اروپایی ندارد. ژاوی می‌داند که با تیم فعلی راه به جایی نخواهند برد و این را به اطلاع مدیران باشگاه نیز رسانده است.

بارسا قبلا ثابت کرده است که می‌تواند در رقابت با تیم‌های بزرگ اروپا، ارقامی خارج از عرف به ستاره‌های دنیا پیشنهاد بدهد و آن‌ها را جذب کند، اما وضعیت مالی کنونی باشگاه دیگر به آن‌ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. باتوجه‌به مشکلات مالی اخیر بارسا و محدودیت‌هایی که باشگاه برای پرداخت دستمزد دارد، جوردی کرویف و متئو آلمانی، باید از همه تخصصشان به بهترین شکل برای خرید مهره‌های موردنیاز ژاوی استفاده کنند.

آن‌ها در تابستان گذشته توانستند بازیکنان آزاد خوبی مثل کسیه، کریستنسن، بیرین و مارکوس آلونسو را به خدمت بگیرند. برای فصل بعد نیز آن‌ها به‌دنبال خرید بازیکنان این‌چنینی هستند؛ بازیکنانی باکیفیت که قراردادشان به پایان رسیده است و جذبشان هیچ هزینه‌ای برای باشگاه ندارد. بارسلونا پولی برای رقابت با بزرگان اروپا ندارد و نمی‌تواند ستاره‌های بزرگ تحت قرارداد را به خدمت بگیرد. بارسا برای تابستان نگاهی ویژه به هفت بازیکن آزاد دارد.

آبی‌واناری‌ها چشم‌انتظار فداکاری مسی

آشکار است که لیونل مسی در صدر این فهرست قرار دارد. قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل تمام می‌شود و او تابه‌حال تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداده است و این امر امید بارسلونا به برگرداندن او را تقویت می‌کند. بدون هیچ هزینه نقل‌وانتقال، همه‌چیز بر این متمرکز خواهد بود که بارسا چگونه می‌تواند مسی را راضی و نیز زمینه لازم برای ثبت قرارداد او را فراهم کند. واضح است که مسی با دستمزد سابقش در بارسا نمی‌تواند به این تیم برگردد. او باید برای برگشتن فداکاری کند.

تورام دوم در نیوکمپ

مارکوس تورام ستاره‌ای است که قبلا هم به بارسلونا مربوط شده بود. پسر لیلیان تورام، مدافع سابق بارسا، در پایان فصل قراردادش با بروسیا مونشن‌گلادباخ به پایان می‌رسد. باشگاه اینترمیلان نیز به این ملی‌پوش فرانسوی علاقه‌مند است، اما همه‌چیز نشان می‌دهد که بارسلونا از چند ماه پیش تماس‌ها با او را شروع کرده و به توافقاتی نیز رسیده است. کرویف و آلمانی در این امر تبحر خاصی دارند.

اندیکا، استعداد جوان فرانسوی

ایوان اندیکا مدافع فرانسوی باکیفیتی است که چند تیم بزرگ اروپایی دیگر نیز او را می‌خواهند. فرانسه منبع تمام‌نشدنی فوتبالیست‌هایی با این ویژگی‌هاست. او که ۲۳ سال دارد، هنوز با آینتراخت‌فرانکفورت تمدید نکرده است. بارسا وضعیت او را از نزدیک دنبال می‌کند.

شکستن طلسم گوندوگان

ایلکای گوندوگان رؤیای قدیمی بارسلوناست که در تابستان قراردادش با منچسترسیتی به پایان می‌رسد. او ۳۲ سال دارد، اما این دقیقا همان عاملی است که باعث می‌شود بارسا در راه جذب او رقبای کمتری داشته باشد. ایده این است که فقط بازیکنی که واقعا جهشی قابل توجه در خط هافبک ایجاد می‌کند، جذب شود. این منطقه به‌خوبی با بازیکنان جوان و مؤثر پوشش داده شده است و گوندوگان صرفا آن را تقویت خواهد کرد.

مدافعی از لاماسیا

الخاندرو گریمالدو، بازیکن سابق لاماسیا، گزینه‌ای معقول برای فصل بعد است. گریمالدو در بیست‌وهفت‌سالگی قراردادش با بنفیکا به پایان می‌رسد و گزینه جالبی برای تقویت دفاع چپ است، به‌ویژه اگر جوردی آلبا از بارسا جدا شود. گریمالدو می‌خواهد جهشی در فوتبالش داشته باشد و بارسا بهترین باشگاه ممکن برای اوست.

مارتینز مشتاق حضور در جمع شاگردان ژاوی

اینیگو مارتینز، مدافع اتلتیک‌بیلبائو، یکی‌دیگر از اهداف قدیمی بارسلوناست. او در گذشته در چندین موقعیت بسیار به بارسا نزدیک بوده، اما به‌نظر می‌رسد که این‌بار بیشترین احتمال برای جذب او وجود دارد. مارتینز در سی‌ویک‌سالگی تمایلی به تمدید با باشگاه بیلبائو ندارد و این نشان می‌دهد که او مشتاق پیوستن به بارسلوناست.

تیلمانس، گزینه جانشینی بوسکتس

یوری تیلمانس فوتبالیستی است که در گذشته نیز مورد توجه بارسا بوده است، اما به‌دلایل مختلف امکان جذبش میسر نبود. او به‌عنوان گزینه‌ای خوب برای پست هافبک‌دفاعی مطرح است، به‌ویژه اگر سرخیو بوسکتس درنهایت تصمیم به جدایی بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->