منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ باقری‌کنی: لبنان زنده‌کننده شکست‌های تاریخی برای صهیونیست‌هاست پاسخ تهران به اتهام «نقش‌داشتن ایران در ترور ترامپ»
سرخط خبرها

۸ هزار و ۵۰۰ غیرنظامی در جنگ اوکراین کشته شدند

  • کد خبر: ۱۵۸۳۹۹
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
۸ هزار و ۵۰۰ غیرنظامی در جنگ اوکراین کشته شدند
یک نهاد سازمان ملل اعلام کرد که نزدیک به ۸ هزار و ۵۰۰ غیرنظامی اوکراینی در جنگ میان روسیه و اوکراین کشته شده اند و هزاران مرگ تایید نشده دیگر نیز وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد که از آغاز حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تا ۹ آوریل ۲۰۲۳،حدود ۸ هزار و ۴۹۰ نفر کشته و ۱۴ هزار و ۲۴۴ نفر دیگر مجروح شده اند.

این نهاد بارها اعلام کرده که به دلیل محدودیت دسترسی به مناطق مختلف اوکراین, آمارهای ارائه شده از تلفات غیرنظامیان تنها "نوک کوه یخ" است.

اکثر تلفات غیرنظامی در مناطق تحت کنترل دولت اوکراین ثبت شده است. به گفته این نهاد، ۳ هزار و ۹۲۷ غیرنظامی در مناطق دونتسک و لوهانسک که شاهد درگیری های شدید میان نیروهای روسیه و اوکراین بوده اند، جان خود را از دست داده اند.

به تازگی اسناد و جزئیات محرمانه طرح آمریکا و ناتو برای تجهیز ارتش اوکراین برای حمله به روسیه و نیز اسناد محرمانه دیگر دولت بایدن ، در شبکه های اجتماعی توئیتر و تلگرام منتشر شده که بازتاب های بسیاری داشته و افشا کننده وقایع بسیاری در حوزه های مختلف است. بر اساس، یکی از اسناد منتشر شده در شبکه های اجتماعی، از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، ۱۶ هزار تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ نیروی روسیه کشته شده اند.

این در حالی است مقامات آمریکایی مدعی هستند آمار واقعی تلفات روسیه بسیار بیشتر است و حدود ۲۰۰ هزار نیروی روس از آغاز جنگ کشته و زخمی شده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->