بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو در صورت عدم تحویل به‌روز

  • کد خبر: ۱۵۸۵۳۴
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو در صورت عدم تحویل به‌روز
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد گفت: اگر خودرو به روز به مشتری تحویل داده نشود، ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت در بازار خودرو خواهیم داشت که اختلاف قیمت بسیار زیادی با نمایندگی دارد. 

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسینی در خصوص وضعیت بازار خودرو پس از اعلام افزایش ۲۹ درصدی قیمت خودرو اظهار کرد: اکنون بازار خرید و فروش خودرو راکد است. به نوعی خرید و فروشی انجام نمی‌شود و از سمت نمایندگی‌ها نیز قیمتی اعلام نشده است.

وی افزود: به طور کلی توسط دلالان و در فضای مجازی قیمت‌ها افزایش داشته، اما توسط نمایندگی‌ها افزایش قیمتی انجام نگرفته است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد تصریح کرد: در صورتی که قیمت‌ها افزایش پیدا کند، وضعیت بازار خودرو بسیار بدتر خواهد شد. زیرا قدرت خرید مردم کاهش یافته و مصرف کنندگان متضرر خواهند شد.

حسینی عنوان کرد: در حال حاضر فردی که خودرو خود را به فروش برساند، دیگر قادر به خرید خودرو نخواهد بود. ارزش واقعی یک خودرو آن چیزی نیست که برای آن هزینه می‌شود. به نظر بنده منطقی نیست که قیمت یک ماشین در عرض یک ماه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند و این ظلمی است که در حق مصرف کننده می‌شود.

وی بیان کرد: بیشتر گرانی‌ها و جو سازی‌ها مربوط به فضای مجازی است و مردم فضای مجازی را بررسی و قیمت‌های خودرو را رصد می‌کنند؛ بنابراین فروشندگان در انتظار افزایش قیمت هستند تا ماشین‌های خود را به فروش برسانند. 

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد در خصوص افزایش قیمت خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: از ابتدای سال حداقل به طور میانگین قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه درباره واردات خودرو و تاثیر آن بر بازار عنوان کرد: قبل از سال جدید قرار بود که واردات انجام شود و خودرو‌های کارکرده وارد شود که در این صورت قطعا بازار ماشین‌های داخلی ریزش خواهد کرد. کسی که می‌خواهد یک میلیارد پول به ماشین ایرانی بدهد، همان پول را برای ماشین خارجی که به صرفه‌تر است، هزینه خواهد کرد؛ اگر این کار انجام شود و دولت بخواهد واگذار کند به مردم قطعا بازار داخلی ریزش خواهد کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه تنها در بازار افزایش قیمت وجود داشته و در نمایندگی‌ها افزایش قیمتی وجود نداشته است، تصریح کرد: امیدواریم خودرو به روز به مشتری تحویل داده شود و اگر خودرو‌ها تحویل داده نشود ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت در بازار خودرو خواهیم داشت که اختلاف قیمت بسیار زیادی با نمایندگی دارد. 

وی افزود: به طور مثال قیمت پارس در بازار ۶۰۰ میلیون و در نمایندگی‌ها ۲۰۰ میلیون تومان است که اختلاف قیمت زیادی وجود دارد. اگر خودرو با قیمت مصوب تعیین شده توسط شورای رقابت به مردم تحویل داده شود به نفع مردم است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->