ملاقات امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در گامبیا قرار گرفتن نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
سرخط خبرها

زیاد النخاله: تا زمان اخراج اشغالگران از فلسطین به مبارزه و مقاومت ادامه می‌دهیم

  • کد خبر: ۱۵۸۷۰۶
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
زیاد النخاله: تا زمان اخراج اشغالگران از فلسطین به مبارزه و مقاومت ادامه می‌دهیم
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه امروز پرچم‌های مقاومت در همه مکان‌ها برافراشته شده تاکید کرد که تا زمان اخراج اشغالگران از فلسطین به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: قدس عنوانی است که فلسطین در آن خلاصه می‌شود و ما این روز بزرگ را جشن می‌گیریم و این مناسبت عظیم را گرامی می‌داریم و در آن بر وحدت امت اسلامی برای قدس و مسجدالاقصی تاکید می‌کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نشست مجازی «منبر قدس» اظهار داشت: امام خمینی (ره) هنگام نام‌گذاری این روز به نام روز قدس، چقدر الهام گرفته بود.

زیاد النخاله تاکید کرد که تا زمان آزادسازی سرزمین خود و پاک کردن قدس از لوث وجود اشغالگران صهیونیست، به مبارزه ادامه می‌دهیم. ملت مبارز فلسطین و قهرمانان مجاهد ما که در سراسر فلسطین و کرانه باختری حضور دارند، امروز سپر قدس هستند.

وی گفت: ما در روز قدس تاکید می‌کنیم که امت ما واحد بوده و پیام آن نیز واحد است و قدس عنوان پیروزی ما خواهد بود. همه عرصه‌های مقاومت بر حضور و حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن‌ها تاکید می‌کند و پرچم‌های مقاومت در همه جا برافراشته شده است. امروز امت اسلامی بار دیگر متوجه می‌شود که سال‌های ذلت و عادی‌سازی با دشمن چقدر سخت و تحقیرآمیز بود. اما اکنون ما به گام‌های مثبت در منطقه برای خاموش کردن آتش نزاعی که آمریکا و رژیم صهیونیستی به پا کرده بودند، خوشبین هستیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: در این مناسبت بزرگ به همه ملت‌های آزاده جهان و به ویژه ملت بزرگ و شجاع و قهرمان فلسطین که همواره در حال مبارزه و جهاد برای دفاع از مسجدالاقصی هستند درود می‌فرستم و روز قدس را به همه آن‌ها تبریک می‌گویم. خدا را شاکریم که دل‌های ملت‌ها را به سمت قدس شریف سوق داده تا برای آزادسازی آن از شر اشغالگران تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ما در این روز باشکوه بر وحدت ملت خود برای آزادی قدس و مسجدالاقصی تاکید می‌کنیم. قدس همه تاریخ و جغرافیا را خلاصه کرده و عنوان ظهور امتی می‌شود که به پیروزی و آزادسازی فلسطین و قدس و مسجدالاقصی ایمان دارند.

زیاد النخاله در ادامه به جنایات اشغالگران صهیونیست در مسجدالاقصی علیه فلسطینیان اشاره کرده و اظهار داشت، صحنه‌های جنایات صهیونیست‌های قاتل در مسجدالاقصی، برای اثبات واقعیت موجودیت صهیونیستی کافی است تا همه اعراب و مسلمانان و سایر ملت‌های جهان حقیقت این رژیم اشغالگر را ببینند؛ اشغالگرانی که معتقدند خون آن‌ها از خون دیگر انسان‌ها با ارزش‌تر است.

دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که ما به جهاد و مقاومت خود ادامه می‌دهیم؛ تا روزی که جنایتکاران صهیونیست را از سرزمین خودمان بیرون کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->