کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط ۴۰ دقیقه زمان برد؟ کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) همه‌چیز درباره بازی تلگرامی «راکی ربیت» Rocky Rabbit + آموزش دریافت سکه بیشتر راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) + آموزش عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان مشخص شد
سرخط خبرها

آیا اضافه شدن قابلیت معامله رمزارز به توییتر باعث گسترش کلاهبرداری می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۵۸۸۹۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
آیا اضافه شدن قابلیت معامله رمزارز به توییتر باعث گسترش کلاهبرداری می‌شود؟
ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای تبدیل توییتر به سوپر اپلیکیشن پیش می‌برد و با معرفی گزینه‌های معاملات سهام و رمزارز، اکنون بسیاری از کاربران نسبت به طرح مذکور انتقاد کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - جای تعجب نیست که علاقه‌ی ایلان ماسک به حوزه‌ی کریپتو، به اضافه شدن قابلیت انجام معاملات سهام و رمزارز به توییتر ختم شود. توییتر برای ارائه‌ی خدمات مالی با شرکت eToro وارد همکاری شده است؛ پلتفرمی که به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌هایی مثل خرید و فروش سهام، رمزارز و سایر دارایی‌های دیجیتالی را انجام دهند.

قابلیت‌های جدید توییتر برای ارائه‌ی خدمات مالی ازطریق سیستم CashTag موجود در این وب‌سایت دردسترس خواهد بود. ایلان ماسک با شروع سال ۲۰۲۳، روند توسعه‌ی این ویژگی‌ها را آغاز کرده است.

بسیاری از طرفداران ایلان ماسک به‌دلیل اقدام او برای تبدیل کردن توییتر به پلتفرمی که بتوان در آن معاملات رمزارز انجام داد به‌شدت هیجان‌زده هستند و از طرف دیگر برخی مخالفت خود را درمورد این اقدام مطرح کرده‌اند.

با توجه به مسیری که توییتر و بازار رمزارز‌ها طی ماه‌های اخیر پیموده‌اند، نمی‌توان اقدام شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک برای ارائه‌ی خدمات معامله‌ی رمزارز و سهام را عادی توصیف کرد. علاوه‌براین کلاهبرداری‌های حوزه‌ی رمزنگاری یکی از مهم‌ترین اصول توییتر بوده است و بسیاری از افراد سودجو سعی می‌کنند خود را به‌عنوان ایلان ماسک جا زده و به‌بهانه‌ی ارسال هدیه‌ی بیت کوین، از کاربران کلاهبرداری کنند.

ماسک سال گذشته و قبل از خرید توییتر قول داد راهکار‌هایی برای مبارزه با کلاهبرداری‌های رمزارزی در این شبکه‌ی اجتماعی تدراک ببیند، اما با گذشت ماه‌ها از تصاحب توییتر، همچنان شاهد کلاهبرداری‌های فراوان هستیم و به‌نظر نمی‌رسد تغییری در این زمینه ایجاد شده باشد.

تعداد زیادی از کاربران توییتر اکنون نگران هستند که با اضافه شدن قابلیت معاملات رمزارز و سهام، کلاهبرداری‌های مرتبط با این حوزه بیش از پیش در پلتفرم اجتماعی تحت مالکیت ماسک گسترده شوند.

برخی از نشریه‌ها و کاربران با انتشار پست‌های طعنه‌آمیز به اقدام توییتر برای اضافه کردن قابلیت معاملات رمزارز و عدم جلوگیری از کلاهبرداری‌های مرتبط با آن انتقاد کرده‌اند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->