کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

فدراسیون برنامه‌ای برای والیبال زنان ندارد

  • کد خبر: ۱۵۹۲۵
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
فدراسیون برنامه‌ای برای والیبال زنان ندارد
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: درد اصلی تیم ملی والیبال زنان، نداشتن برنامه و مدیریت برنامه‌ریزی در ورزش قهرمانی است.
به گزارش شهرآرانیوز، مریم هاشمی اظهار داشت:مسئولان فدراسیون یک برنامه شخصی را پیاده می‌کنند و به هیچ عنوان بر مبنای قانون پیش نمی‌روند و این امر مایه تاسف است.

وی اذعان داشت: فدراسیون والیبال در این سه سال، سه نایب رییس و سه رییس عوض کرد. با این تغییرات چیزی ماندگار نمی‌شود و هر کدام از مسوولان یک برنامه شخصی را پیاده می‌کنند و به هیچ عنوان بر مبنای قانون پیش نمی‌روند که جای تاسف دارد.
وی ادامه داد: یک نایب رییس یا رییس جدید با ورود به فدراسیون می‌گوید که در این دوره جوانان به مسابقات آسیایی بروند. نایب رییس بعدی عنوان می‌کند که امید‌ها و دیگری می‌گوید که بزرگسالان راهی مسابقات شوند. بحثی به نام برنامه‌ریزی وجود دارد و هر رییس و نایب رییسی که تغییر می‌کند باید آن برنامه ادامه‌دار باشد، اما تغییرات زیاد سبب شده که تیم ملی والیبال زنان به جایی نرسد. به نظرم باید تیم ملی والیبال ترکیبی از جوانان و امید در کنار بزرگسالان باشد که این امر عملکرد آنان را خوب و نتیجه‌دار می‌کند.
وی در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها عنوان می‌کنند حتی اگر تیم بزرگسالان هم راهی مسابقات گزینشی المپیک می‌شد، نتیجه‌ای کسب نمی‌کردند، گفت: درست است که تیم ملی بزرگسالان اگر راهی گزینشی المپیک می‌شد به قهرمانی نمی‌رسید و، اما با اطمینان می‌گویم که حداقل از گروه خود اندونزی را شکست می‌داد و ۸۰ درصد شانس پیروزی برابر قزاقستان هم داشت. ملی‌پوشان می‌توانستند جزو چهار تیم برتر قرار گیرند.
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا اضافه کرد: اگر قرار است که برخی بازیکنان از تیم ملی جدا شوند باید برنامه‌ای برای قدردانی و خداحافظی آنان ترتیب داده شود. همه این بازیکنان ۱۰ سال برای تیم ملی توپ می‌زنند و زحمت کشیدند. در تیم ملی مردان «شهرام محمودی»، «امیر غفور» و «سعید معروف» را نمی‌توانیم به یکباره کنار بگذاریم و به مسابقات نبریم، اما می‌توان در کنار آنان از چند بازیکن نیز بهره برد.
وی عنوان کرد: توقع داریم که رییس فدراسیون، برنامه‌ریزی مدونی برای سرمربیان و بازیکنانش داشته باشد تا تیم ملی والیبال زنان بتواند در جمع چهار تیم ملی برتر آسیا قرار گیرد.
هاشمی همچنین در خصوص وضعیت لیگ برتر والیبال زنان گفت: خوشحال شدیم که تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال زنان افزایش یافته و این امر یک نقطه قوت بود، اما در طول لیگ متوجه شدیم که سطح کیفی تیم‌هایی که اضافه شده‌اند، پایین است. گرچه مقصر تیم‌ها نیستند، زیرا برخی از این تیم‌ها از دست یک وارد لیگ برتر شده‌اند.
وی افزود: اگر این تیم‌ها در نیم فصل دوم بازیکنی اضافه کنند و سطح کار خود را بالا ببرند، شرایط بازی‌ها هم بهتر می‌شود. در این فصل رقابت شدید تنها میان چهار تیم وجود دارد. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل صدرنشین باقی بمانیم. این هفته نیز برای دیدار با ذوب آهن آماده می‌شویم. تیم خوبی که مهره‌های عالی دارد و ۱۰ سال این مهره‌ها در کنار هم بازی می‌کنند و از نظر هماهنگی سطح خوبی دارند. سایپا نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و امیدواریم از سد ذوب آهن عبور کنیم.
سرمربی تیم والیبال زنان سایپا ادامه داد: در این فصل شاهد حضور هیچ یک از لژیونر‌ها در لیگ داخلی نبودیم. اگر این تیم‌ها لژیونر یا ملی‌پوشی جذب کنند در نیم فصل دوم سطح بازی‌ها مقداری تغییر می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در این فصل ملی‌پوش زیاد داشتم، اما تنها «شبنم امینی» در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کرد و نبود بازیکنان ملی‌پوش سبب وقفه یا آسیب رساندن به لیگ برتر نشد.
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->