برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

توییت‌های ناقض قوانین نفرت‌پراکنی در توئیتر محدود می‌شوند

  • کد خبر: ۱۵۹۵۴۷
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
توییت‌های ناقض قوانین نفرت‌پراکنی در توئیتر محدود می‌شوند
توییتر در خبری اعلام کرد از این پس نشان می‌دهد که کدام توییت‌ها به‌خاطر نقض قوانین نفرت‌پراکنی در این شبکه اجتماعی با محدودیت در نمایش روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز -  این محدودیت موجب می‌شود که این دسته از توییت‌ها در بخش‌هایی مثل Search نشان داده نشوند و درمجموع مشاهده‌پذیری کمتری داشته باشند.

توییتر می‌گوید از این به بعد روی توییت‌هایی که ناقض قوانین نفرت‌پراکنی باشند، برچسب می‌گذارد. کاربران عادی در گذشته نمی‌توانستند متوجه شوند که چه توییت‌هایی مشمول «فیلترینگ مشاهده‌پذیری» شده‌اند. اما حالا این برچسب نشان می‌دهد که چه پست‌هایی عامدانه فیلتر شده‌اند تا کمتر در معرض دید کاربران قرار بگیرند.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی عرضه عمومی خواهد شد. از سوی دیگر، توییتر می‌گوید همه توییت‌هایی که مشاهده‌پذیری آن‌ها کاهش پیدا کرده است، برچسب‌گذاری نمی‌شوند و این برچسب فعلاً مختص پست‌هایی خواهد بود که ناقض قوانین مقابله با نفرت‌پراکنی هستند. البته در آینده قرار است انواع بیشتری از نقض سیاست‌ها این شرکت با این برچسب‌ها به اطلاع کاربران برسند.

این سیستم افزون بر افزایش شفافیت درباره مدیریت محتوا‌ها در توییتر، به کاربران کمک خواهد کرد تا در صورت بروز اشتباه امکان اعتراض به تصمیمات مدیران این شبکه اجتماعی را داشته باشند. این شرکت همچنین تأکید کرده است که این برچسب‌ها و محدودیت‌های ناشی از آن فقط برای توییت یا رشته‌توییت‌ها اعمال می‌شود و برای کل یک اکانت در نظر گرفته نخواهد شد.

این سازوکار احتمالاً اقدامی در راستای فلسفه «آزادی بیان، نه آزادی دستیابی به مخاطبان» ایلان ماسک است که باور دارد همه باید بتوانند تقریباً هر حرفی را بزنند، اما تضمینی وجود ندارد که حرف آن‌ها به گوش همه کاربران برسد. در نتیجه، افرادی که حرف‌های نفرت‌آمیز را منتشر می‌کنند، پست‌هایشان در دسترس افراد کمتری قرار خواهد گرفت و تقریباً فقط کسانی که به پروفایل آن‌ها سر می‌زنند، می‌توانند این مطالب را ببینند.

این اقدام جدید از طرفی می‌تواند متضمن خودکارشدن بخشی از فرایند تعدیل محتوا در توییتر باشد. این شرکت احتمالاً به دلیل کمبود نیرو بخش زیادی از این سازوکار را خودکار کرده است و حالا نمایش برچسب روی پست‌ها می‌تواند روش مناسب‌تری برای برخورد با کاربران خاطی باشد، روشی که می‌تواند جبران اشتباه را هم ممکن کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->