پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار
سرخط خبرها

بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در خراسان رضوی اجرا شد

  • کد خبر: ۱۵۹۶۰۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در خراسان رضوی اجرا شد
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه‌ای در شبکه و تاسیسات برق رسانی استان تعریف شد که از این میزان، هفت هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال جذب و اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید باغشنی افزود: از سال گذشته روند بودجه در شرکت توانیر دستخوش تغییراتی شده و زمانبندی دفاع بودجه تغییر کرده است، لذا طبق پیش بینی‌ها برای امسال ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح اولیه از سوی شرکت توزیع برق خراسان رضوی ارایه شده است که با برگزاری جلسات نهایی بودجه عدد نهایی منابع سرمایه‌ای به واحد‌های شهرستانی و معاونت‌های تخصصی ستادی شرکت ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای برنامه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه تاکنون یکهزار و ۳۶۰ نقطه اتوماسیونی کنترل پذیر در منطقه زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ایجاد شده است، با این روند هدفگذاری ایجاد سه هزار نقطه اتوماسیونی در استان پهناور خراسان رضوی در افق ۱۴۰۴ دست یافتنی و به یاری خدا محقق خواهد شد.

باغشنی ادامه داد: اهداف و اعتبارات جدید به دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ابلاغ شده که با اجرایی شدن آن‌ها حوزه اتوماسیون شبکه و هوشمندسازی در کسب و کار شرکت گسترش می‌یابد، همچنین در کنار آن تقویت زیرساختی ارتباطات شرکت و توسعه فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش و تحقیقات کاربردی نیز در دستور کار برنامه‌ریزی و پیگیری این معاونت قرار دارد.

وی بیان داشت: امسال با هدف توسعه ارتباطات به عنوان پیش نیاز فناوری اطلاعات و به همت دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، اجرای فیبرنوری به طول ۵۰۰ کیلومتر برای افزایش پایداری و پهنای باند مدیریت‌های برق شهرستان‌های استان آغاز شده است که امیدواریم حداقل ۵۰ درصد این هدف در سال جاری و تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل محقق و اجرایی شد.

این مسوول با بیان اینکه ۳۳ لینک رادیویی دیجیتال فعال در حوزه مدیریت‌های برق شهرستان‌های خراسان رضوی وجود دارد، افزود: خوشبختانه روز به روز کیفیت و پایداری ارتباطات در استان بهتر شده و قطعی‌های لحظه‌ای ارتباطی رو به کاهش است.

باغشنی اضافه کرد: امسال در حوزه ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هشت لینک جدید به ۳۳ لینک قبلی افزوده می‌شود، تلاش می‌شود که زیرساخت‌ها در جهت مکانیزه کردن فرآیند‌های کاری و ارتباطات زیرساخت بهتر و کامل شوند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین به تبیین روند توسعه در ERP (سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی) این شرکت اشاره کرد و گفت: پیاده‌سازی ERP یکی از بزرگترین و چالشی‌ترین اقدامات شرکت در طی سال‌های اخیر بوده و با تلاش خاصی که در این حوزه انجام شده یکی از موفق‌ترین پروژه‌ها در بین شرکت‌های برق کشور لقب گرفته است که در سال ۱۴۰۲ نیز این پروژه بزرگ با قوت ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با تلاش‌های دفتر تحقیقات شرکت و مشارکت تمامی همکاران موفق شدیم رتبه نخست پژوهش را در بین دستگاه‌های اجرایی استان بدست آورده و همچنین این شرکت رتبه دوم کشوری را در حوزه پژوهش بین شرکت‌های توزیع برق کشور کسب کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->