آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی یک برزیلی سرشناس از نتیجه دربی ۱۰۰

  • کد خبر: ۱۶۰۱۰۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
پیش بینی یک برزیلی سرشناس از نتیجه دربی ۱۰۰
فابیو جانواریو، ستاره برزیلی سابق استقلال معتقد است که استقلال با نتیجه ۲ بر یک از سد پرسپولیس عبور خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فابیو جانواریو، یک چهره سرشناس برزیلی میان فوتبال دوستان ایرانی است. بازیکنی که سابق برای تیم‌های فولاد، استقلال و سپاهان بازی کرد. جانواریو به دلیل محبوبیتی که میان استقلالی‌ها پیدا کرد، در یک نظر سنجی به عنوان محبوب‌ترین خارجی تاریخ فوتبال ایران نیز محسوب شد.

این چهره به یادماندنی در آستانه دربی ۱۰۰ پیرامون این بازی حرف‌های جالبی را به زبان آورده است. جانواریو می‌گوید: «بازی بسیاری سختی است و هر بازیکنی که در این میدان به کار گرفته می‌شود باید بهترین خودش باشد. من تجربه بازی در دربی را دارم. بازی بسیار دشواری است که نیاز به آمادگی صد در صد ذهنی دارد.»

جانواریو ادامه داد: «خیلی دوست داشتم دربی ۱۰۰ را از نزدیک تماشا کنم. این فصل به دلیل نزدیکی امتیازی دو تیم به اعتقاد من بازی جذابی را در دربی شاهد خواهیم بود. دیدن این بازی لذت بخش است که البته فرصتش نصیب من نشد.»

جانواریو برنده دربی را هم پیش بینی کرد: «به نظر من استقلال ۲ بر یک پرسپولیس را می‌برد وقهرمان می‌شود. برنده این بازی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->