امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران
سرخط خبرها

اعضای باند سرقت‌های سریالی قطعات یدکی خودرو

  • کد خبر: ۱۶۰۲۷۴
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
اعضای باند سرقت‌های سریالی قطعات یدکی خودرو
 کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در عملیاتی اطلاعاتی و ضربتی اعضای یک باند سرقت‌های سریالی را شناسایی کردند و به دام انداختند.

محمدحسن سیرجانی | شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این پرونده گفت: تحقیقات مأموران ما درباره این پرونده در حالی آغاز شد که چندی پیش فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد مراجعه کرد و مدعی شد افرادی در زمان نبودن او به خانه‌اش ورود کرده‌اند و ۱۵‌میلیارد ریال لوازم قیمتی از جمله قطعات یدکی خودرو‌های سبک و سنگین شامل تعداد زیادی بلبرینگ چرخ را که متعلق به شغلش بوده سرقت کرده‌اند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: محل مورد سرقت متهم یا متهمان این پرونده یک منزل ویلایی در محدوده منطقه طلاب مشهد بوده است که مجریان قانون به این خانه مسکونی مراجعه کردند و به جمع‌آوری سرنخ‌های به جامانده از سارق یا سارقان پرداختند. پیگیری‌های این پرونده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد سارقان سه نفر بوده‌اند که لنز چند دوربین مداربسته محلی رفت و آمد آن‌ها را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکی‌رنگ ثبت کرده بود. همین سرنخ موجب شد تا ضابطان قضایی در یک قدمی مجرمان فراری قرار گیرند.

این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: کارآگاهان پلیس در اقدامات بعدی خود ضمن ردزنی خودرو متهمان، هویت راننده پراید را شناسایی کردند. این فرد از متهمان سابقه‌دار بوده که از قضا در اسفند سال گذشته از زندان آزاد شده است. مجریان قانون ضمن شناسایی محل اختفای این فرد در بولوار هدایت مشهد او را به صورت نا‌محسوس زیر نظر گرفتند و به تعقیب وی پرداختند. تحقیقات میدانی این پرونده ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس متهم سابقه‌دار را به همراه دو همدست دیگر او که در سرقت از خانه شاکی نقش داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان ادمه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف اموال مال‌باخته، تعداد زیادی لوازم مسروقه دیگر شامل شش دستگاه تلفن همراه هوشمند، تعدادی باتری کامیون، ضبط و پخش، باند و دوچرخه به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی شیشه کشف و ضبط شد. سارقان به دام افتاده در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۲۸ فقره انواع سرقت شامل شش فقره سرقت از منازل مسکونی، سه فقره سرقت خودرو و نوزده فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده‌های بولوار طبرسی جنوبی، طلاب و خیابان پنجتن اعتراف کردند. این افراد پس از انجام سرقت‌های خود اموال مسروقه را به چند مال‌خر در مناطق مختلف مشهد فروخته‌اند که تحقیقات پلیس برای به دام انداختن این افراد ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->