جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

برگزاری مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل قطارشهری مشهد

  • کد خبر: ۱۶۰۴۹۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
برگزاری مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل قطارشهری مشهد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل (TBM) با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز دراین خصوص گفت: حفاری تونل مسیر شرقی خط سه که توسط دستگاه مکانیزه TBM در حال انجام بود اسفندماه سال گذشته پایان یافت لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این دستگاه باید برای ادامه حفاری به مسیر غربی خط سه منتقل شود.

وی اضافه کرد: انتقال این دستگاه بزرگ باید بعد از عملیات دمونتاژ (جداسازی قطعات) از طریق خیابان انجام شود که این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به‌اندازه بزرگ قطعات دستگاه حفار و حساسیت جابه‌جایی، لازم بود تست مسیر و شناسایی معارضات انجام شود.

کیامرزتصریح کرد: خوشبختانه مانور جابه‌جایی قطعات دستگاه حفار و تست نیمی از مسیر حدفاصل شهرک ابوذر تا میدان شهید جوان با حضور و هماهنگی پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده تست باقی مسیر تا بولوار امامت نیز در روز‌های آینده انجام می‌شود تا شرایط برای انتقال و جابه‌جایی دستگاه حفار به مسیر غربی تونل خط سه قطار شهری فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->