تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد کدام مقامات کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس
سرخط خبرها

فاز یک پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس با حضور رئیس‌جمهور راه‌اندازی شد

  • کد خبر: ۱۶۱۰۵۵
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
فاز یک پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس با حضور رئیس‌جمهور راه‌اندازی شد
فاز یک شرکت پالایش هویزه خلیج فارس در سفر استانی دولت مردمی به خوزستان و با حضور رئیس‌جمهور، به‌صورت رسمی راه‌اندازی شد.

‌به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز، در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر استانی دولت مردمی به خوزستان، فاز یک شرکت پالایش هویزه خلیج‌فارس را به‌صورت رسمی افتتاح کرد.

برای اجرای پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس، بیش از یک میلیون و ۳۳۸ هزار یورو اعتبار ارزی و بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی هزینه شده است. با راه‌اندازی این پالایشگاه روزانه ۲۵۰ میلیون فوت مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور اضافه شد.

افتتاح این پروژه کمک بزرگی به جمع‌آوری و بازیابی گاز مشعل‌های غرب کارون می‌کند و در کاهش آلودگی شهر اهواز و مناطق اطراف آن بسیار اثرگذار است.

هدف از احداث این پالایشگاه تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی بندر امام خمینی خواهد بود و گاز‌های سبک و تصفیه شده نیز برای تامین گاز کشور به شبکه سراسری گاز ارسال می‌شود. همچنین گوگرد گرانول شده نیز از تولیدات این کارخانه خواهد بود که می‌تواند در صنایع شیمیایی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

در این مراسم همچنین به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور واحد بخار غرب کارون با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات تولید برق، ۴۰ حلقه چاه میدان مشترک آزادگان جنوبی و پروژه پیش تراکم گاز در کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰ و ۱۰۰۰ به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->