برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

برنامه کنسرت‌های موسیقی در هفته جاری (۹ اردیبهشت) + زمان برگزاری

  • کد خبر: ۱۶۱۱۲۱
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
برنامه کنسرت‌های موسیقی در هفته جاری (۹ اردیبهشت) + زمان برگزاری
در هفته دوم اردیبهشت‌ماه خوانندگانی، چون رضا صادقی، بابک جهانبخش، علیرضا طلیسچی و ماکان‌بند در تهران طی چند سانس روی صحنه می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برگزاری کنسرت‌ها و تولید آلبوم موسیقی در کشور روای عادی به خود گرفته، گرچه هنوز تولید آلبوم امری بسیار دشوار است و شاید دیگر مورد توجه نیست و هنوز عدم وجود قانون کپی رایت معضل دانلود‌های غیر قانونی را رقم می‌زند. در این میان برگزاری کنسرت‌ها به بخش اقتصادی هنر و موسیقی کمک شایان می‌کند گرچه چرخه‌ی اقتصادی و درآمد حاصل از کنسرت‌ها نیز به جیب چند شخص معدود می‌رود که مهمترین آن‌ها تهیه کنندگان و خوانندگان هستند و دیگر عوامل اجرا ازجمله نوازندگان از این سفره بهره‌ی چندانی نمی‌برند. با این وجود در شرایط کنونی اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی خواهان بیشتری از تولید آلبوم دارد. با پشت سرگذاشتن فرودین ماه و اجرا‌های موسیقایی آن، در این ماه تعداد بیشتری از خوانندگان پاپ در سالن‌های تهران و برخی شهر‌ها روی صحنه می‌روند. با این توضیح که: برخلاف روال معمول تعداد سالن‌های تهران برای برگزاری کنسرت کمتر از مقاطع قبل است، بهای بلیت کنسرت‌ها به صورت نامحسوس و چراغ خاموش حتی نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است و همچنان شاهد اجرای ضعیف برخی خوانندگان و پلی بک هستیم.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جزییات اجرا‌های کنسرت‌های تهران در روز‌ها و هفته‌های آتی:

نمایشگاه بین‌المللی/ سالن «میلاد»

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه طی ساعات ۱۸:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن میلاد واقع در نمایشگاه بینالمللی تهران میزبان هوادارانش بود. قیمت بلیت‌های این کنسرت از ۲۲۰ هزارتومان تا ۶۹۵ هزار تومان متغیر بود.

گروه «ماکان»

گروه موسیقی «ماکان» یکشنبه دهم اردیبهشت ماه در سالن میلاد روی صحنه می‌رود. زمان برگزاری این کنسرت دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۲:۱۵ است. قیمت بلیت‌های این کنسرت از دویست و چهل هزارتومان تا تا ۶۹۵ هزار تومان متغیر است.

رحیم شهریاری

رحیم شهریاری خواننده پاپ که به خواندن آثار فولک و آذری میپردازد روز سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در سالن میلاد طی دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۲:۱۵ میزبان هوادارنش است. قیمت بلیت‌های کنسرت شهریاری بر اساس چیدمان صندلی‌های سالن از ۲۴۰ هزارتومان تا ۶۹۵ هزار تومان متغیر است. علاقمندان برای خرید بلیت هنوز فرصت دارند و می‌توانند به سایت‌های فروش مراجعه کنند.

مسعود صادقلو

مسعود صادقلو دیگر خواننده پاپ روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در سالن میلاد اجرا خواهد داشت. او در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت‌های کنسرتش مانند دیگر خوانندگان اجرا کننده در سالن «میلاد» از دویست و چهل هزارتومان تا ۶۹۵ هزار تومان متغیر است.

مجید رضوی

مجید رضوی دیگر خواننده پاپ هم روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت در سالن میلاد اجرا خواهد داشت. زمان اجرا‌های مجید رضوی ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۲:۱۵ است. قیمت حداقلی بلیت‌های این کنسرت ۲۴۰ هزارتومان است و در نهایت تا مبلغ ۶۹۵ هزارتومان افزایش می‌یابد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن «میلاد» روی صحنه می‌رود. ساعات برگزاری این کنسرت ۱۸:۱۵ و ۲۲:۱۵ است و مبلغ بلیت آن از ۲۴۰ تا ۶۹۵ هزار تومان است.

تالار اسپیناسپالاس تهران

رضا صادقی

رضا صادقی خواننده پاپ روزجمعه هشتم اردیبهشت ماه در سالن کنسرت هتل اسپیناسپالاس اجرا داشت. او در دو سانس ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ میزبان مخاطبانش بود و قیمت بلیت‌های کنسرتش از ۲۴۰ هزارتومان تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر بود.

معین زندی

معین زندی خواننده پاپ که اولین حضور صحنه‌ای خود را در جشنواره موسیقی فجر امسال تجربه کرد، روز شنبه نهم اردیبهشت ماه در اسپیناسپالاس اجرا خواهد داشت. زمان اجرای کنسرت‌های زندی ساعات ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ است

سالن رویال هال

امید حاجیلی

امید حاجیلی دیگر خواننده پاپ روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در سالن رویال هال تهران روی صحنه خواهد رفت. زمان اجرای این کنسرت دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ است و بلیت‌ها از ۱۹۰ هزارتومان تا ۶۹۵ هزارتومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->