سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

شرایط ثبت‌نام طرح ملی مسکن تغییر کرد

  • کد خبر: ۱۶۱۴۹
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
شرایط ثبت‌نام طرح ملی مسکن تغییر کرد
در حالی وزارت راه ۴ شرط را برای ثبت‌نام طرح ملی مسکن اعلام کرده بود که مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از اضافه‌شدن چند شرط دیگر برای پالایش متقاضیان از جمله استفاده از وام تعمیر خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پروانه اصلانی با یادآوری این‌که بر اساس پالایش انجام‌شده از متقاضیان مرحله اول طرح ملی مسکن ۵۸ درصد افراد واجد دریافت مسکن شناخته و ۴۲ درصد حذف شدند، اظهار کرد: این پالایش بر مبنای بررسی قانون ساماندهی صورت گرفته و متقاضیان نباید از سال ۱۳۵۷ به بعد از تسهیلات بانکی برای تأمین مسکن استفاده کرده باشند، همچنین بر اساس سابقه مالکیت متقاضیان نباید از سال ۸۴ به بعد دارای مسکن باشند.


وی با بیان این‌که متقاضیان اگر از تسهیلات خرید، مشارکت یا تعمیر استفاده کرده باشند مورد پالایش قرار می‌گیرند، افزود: در مرحله اول ۲۳۶ هزار متقاضی برای طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند که ۵۸ درصد آن‌ها در مرحله فرم ج مورد تأیید واقع شدند، ۸۱ درصد سابقه مالکیت نداشتند، ۷۹ درصد نیز تاکنون تسهیلات بانکی نگرفته‌اند و اکنون در حال استخراج فصل مشترک این آمار هستیم.


وی تصریح کرد: ثبت‌نام‌ها بر اساس میزان زمین تأمین‌شده هر استان انجام شده است و برای سایر افراد در شهر‌های جدید زمین احصا خواهیم کرد.


وی گفت: برای متقاضیان تهرانی در ۱۷ شهر ثبت‌نام داشتیم و با توجه به اتصال خط متروی گلشهر به هشتگرد نیز ظرفیت ساخت مسکن ایجاد شده است، همچنین در شهر جدید ایوانکی نیز ظرفیتی برای تهرانی‌ها در نظر گرفته شده است.


وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مسکن و ساختمان وی در چندین مرحله تأهل، عدم مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین و آپارتمان و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را شروط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن اعلام کرده بودند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->