روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خط۳ مترو در ایستگاه میدان شهدا به خط۲ و در ایستگاه بسیج به خط۱ متصل می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۱۷۹۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
خط۳ مترو در ایستگاه میدان شهدا به خط۲ و در ایستگاه بسیج به خط۱ متصل می‌شود
معاون فنی و ساخت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: خط۳ مترو در ایستگاه میدان شهدا به خط۲ و در ایستگاه بسیج به خط۱ متصل می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قهرمانی اظهار کرد: چهار خط قطار شهری مشهد از سال ۷۴ براساس مطالعات دانشگاه شریف مصوب شده و شرکت قطار شهری متولی اجرا آن شده است.

وی افزود: در این برنامه ریزی خط یک با ۲۴ ایستگاه به طول ۲۴ کیلومتر به اتمام رسیده و خط دو به طول ۱۴ و نیم کیلومتر از ۱۳ ایستگاه ۱۲ ایستگاه به بهره برداری رسیده و در برنامه ریزی نزدیک تا پایان ۱۴۰۳ ایستگاه سیزدهم نیز ساخته می‌شود.

معاون فنی و ساخت قطارشهری شهرداری مشهد تصریح کرد: خط سه به طول ۲۸ و نیم کیلومتر دارای پهنه وسیعی از شمال غرب تا جنوب شرق است که به صورت فازبندی به بهره برداری می‌رسد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: فاز اول از میدان شهدا تا ترمینال به طول پنج و هفت دهم کیلومتر تا پایان ۱۴۰۳ به همراه هفت ایستگاه شامل چهار ایستگاه عبوری و سه ایستگاه اصلی میدان شهدا، باب الجواد (ع) و ترمینال به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: از ویژگی‌های این خط می‌توان به مسافرگیری همزمان در ایستگاه میدان شهدا با خط دو و ایستگاه بسیج با خط یک اشاره کرد که موجب ایجاد یک مثلث ریلی شده است.

معاون فنی و ساخت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: برای فاز اول پنج هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که تاکنون هزار میلیارد هزینه شده و تا سال ۱۴۰۳ حدود چهار هزار میلیارد تومان باید تامین شود.

قهرمانی ادامه داد: ایستگاه میدان شهدا عمیق‌ترین ایستگاه خطوط قطار شهری است و همزمان با بهره برداری خط سه و نازک کاری، سفت کاری خط چهار از همین فضا انجام خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->