اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها
دست خالی مشهدی‌ها مقابل تیم قعرنشین

غیبت مهره‌های اصلی تیم هیئت فوتبال خراسان

  • کد خبر: ۱۶۲۵۸
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
غیبت مهره‌های اصلی تیم هیئت فوتبال خراسان
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ۱۱ بهمن‌ماه با ۶ دیدار پیگیری می‌شود که تمامی این دیدار‌ها در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله نخست لیگ، از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.
مژده رنگیان - فوتسالیست‌های تیم خراسان روز جمعه دیدار خانگی و حساسی را در پیش دارند. ۴ تیم اول جدول باید براساس معادلات خود بهترین جایگاه را برای ورود به پلی‌آف کسب کنند و ۳ تیم انتهای‌جدول نیز درگیر سقوط به لیگ‌یک هستند.

حالا دیگر ۴ تیم صعودکننده به پلی‌آف مشخص شده‌اند و همه نگاه‌ها به نحوه چیدمان تیم‌ها در رده‌های اول تا چهارم است؛ موضوع مهمی که دغدغه این‌روز‌های تیم‌هاست. قطعا هیچ‌کدام از ۳ حریف تیم خراسانی تمایلی ندارند که در گام نخست با تیم قدرتمند خراسان ربه‌رو شوند. ازسوی‌دیگر شریف نیز ترجیح می‌دهد حریف تیمی همچون سایپا شود تا حفاری. در ۲ هفته باقی‌مانده تیم‌ها باید نتایج خود را مهندسی کنند تا بتوانند بهترین جایگاه را در آستانه ورود به پلی‌آف کسب کنند.

روز جمعه مشهدی‌های لیگ که صدرنشین دوباره جدول نیز شدند، میزبان تیم قعرنشین مسابقات هستند. در نیم‌فصل دوم، تیم دریژنو به‌دلیل مشکلات مالی به اصفهانی‌ها واگذار شد و در این مدت با نام هیئت شهرستان اصفهان مقابل حریفان ظاهر شده است. هرچند این تغییر نیز نتوانست دردی از این تیم دوا کند. در کارنامه آن‌ها تنها یک برد و یک مساوی وجود دارد و در مقابل ۱۹ شکست برای آن‌ها به ثبت رسیده است. این تیم با ۱۴۱ گل خورده، ضعیف‌ترین خط دفاع فصل را در اختیار دارد و در مقابل تنها ۳۲ گل در ۲۱ بازی گذشته به ثمر رسانده‌اند. تیم هیئت شهرستان اصفهان با ۴ امتیاز در انتهای جدول است و سقوط این تیم به دسته‌یک تابه‌اینجای‌کار قطعی شده است.

رقابت با قعرنشینان باانگیزه
قطعا نتیجه این دیدار به عملکرد شاگردان شریف در زمین بازمی‌گردد، اما خبر‌های خوبی از اردوگاه تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به گوش نمی‌رسد.
از هفته بیستم، بدشانسی‌های این تیم شروع شد؛ ازدست‌دادن ۵ امتیاز، مصدومیت بازیکن کلیدی همچون سارا شیربیگی و سقوط دوپله‌ای در جدول، اتفاقاتی بود که تنها در دوسه هفته برای این تیم رقم خورد و زنگ‌خطر را برای شاگردان شریف به صدا درآورد. در ۴ هفته پایانی لیگ، براساس قرعه، مشهدی‌ها ۳ بازی با تیم‌های انتهای‌جدولی و تنها یک بازی با تیم بالای‌جدول داشتند. اما بازی با تیم‌های انتهای جدول نیز به این آسانی‌ها نیست. این تیم‌ها در هفته‌های پایانی از هر تیم دیگری باانگیزه‌تر هستند. برای فرار از سقوط به هر کاری دست می‌زنند و برایشان مهم نیست تیم مقابلشان صدرنشین است یا پایین‌جدولی. اتفاقی که در بازی هیئت خراسان با شهروند ساری رقم خورد و مشهدی‌ها به‌سختی توانستند در خانه خود به تساوی مقابل این تیم دست پیدا کنند.

غیبت مهره‌های اصلی در روز جمعه
در بدترین اتفاق ممکن، نسیمه غلامی، مرضیه توفیقی‌نسب و محدثه محمدی، ۳ مهره کلیدی فاطمه شریف، به‌دلیل سه‌کارته‌بودن، این دیدار را از دست داده‌اند و محروم هستند. سارا شیربیگی یک‌ماهی است که با آسیب زانوی خود دست‌وپنجه نرم کرده و سعی می‌کند زمان کمتری در زمین بازی باشد و قطعا شریف ریسک نمی‌کند و در دیدار برابر اصفهان او را روی نیمکت می‌نشاند. به‌جز شیربیگی، ۳ بازیکن دیگر هم مصدوم هستند، طناز آرمات، رؤیا کلاتی و ویدا نریمانی. این مصدومیت‌ها نیز کار سرمربی را برای بازی روز جمعه سخت می‌کند. ۲ بازیکن نوجوان تیم که اتفاقا در بازی‌های گذشته به کمک تیم آمدند نیز در کنار تیم حضور ندارند.
 
محمدزاده و سرورزاده هر دو همراه با تیم ملی در رقابت‌های کافا حضور دارند. فاطمه شریف نیز در این هفته چند روز در اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان بوده و مابقی روز‌ها را در دوره مربیگری شهرکرد به‌عنوان مدرس حضور داشت. می‌توان گفت نماینده خراسان در آسیب‌پذیرترین حالت ممکن خود در این فصل قرار دارد. با مجموع اتفاقات این هفته، احتمال هر نتیجه‌ای را روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد می‌توانیم داشته باشیم. دیدار هیئت فوتبال خراسان رضوی و هیئت شهرستان اصفهان روز جمعه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۱ صبح در سالن بهشتی مشهد برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->