شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

شیخ‌دیاباته ستاره بازی‌های دوستانه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۶۲۷۴۲
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
شیخ‌دیاباته ستاره بازی‌های دوستانه پرسپولیس
مهاجم بلند قامت پرسپولیس در اوج آمادگی نیمکت نشین شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ دیاباته در این فصل بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و ناآمادگی از دست داد و حالا که به روز‌های خوبش برگشته و در فرم مناسب بسر می‌برد نیمکت نشین شده است. پیش از این در خبر‌ها داشتیم که یحیی بابت مصدومیت‌های گذشته شیخ از او قطع امید کرد و باشگاه پرسپولیس هم برای کاهش دستمزد شیخ از باز نکردن او به شدت استقبال می‌کند.

جالب اینکه شیخ در بازی دوستانه امروز پرسپولیس باز هم درخشید و ضمن زدن یکی گل در گل‌های دیگر هم نقش داشت. شیخ در بازی‌های دوستانه قبل نفرات ذخیر پرسپولیس هم این وضعیت را داشت، اما با این حال همچنان فرصت بازی پیدا نمی‌کند. خیلی‌ها انتظار داشتند در بازی پرسپولیس و پیکان که سرخپوشان نیاز مبرم به گل داشتند یحیی شیخ را به زمین بفرستد، اما گولسیانی به خط حمله رفت، ولی به شیخ اعتماد نشد.

به نظر می‌آید فصل برای دیاباته خیلی زودتر از این‌ها به اتمام رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->