مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در بازار گل تهران + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۲۹۳۸
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
آتش‌سوزی در بازار گل تهران + فیلم
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۱:۲۶ حادثه آتش‌سوزی بازار گل در خیابان خاوران به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش‌سوزی در مجتمع بازار گل امام رضا (ع) خبرداد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۲۶ ظهر امروز حادثه حریق در بازار گل امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات کامل به محل حادثه واقع در خیابان خاوران اعزام شدند، افزود: در محل مشاهده شد که یک راستا از این بازار شامل حدود ۱۷ الی ۱۸ غرفه به وسعت جمعا حدود ۲۰۰ مترمربع آتش گرفته است.

ملکی گفت: خوشبختانه با عملیات به موقع و حضور سریع آتش‌نشانان از گسترش بیشتر آتش و وقوع انفجار در این بازار گل و سرایت آتش به اطراف غرفه‌های آتش گرفته جلوگیری شد؛ از سوی دیگر نیز آتش‌نشانان از داخل این غرفه‌ها همزمان با خاموش کردن آتش چندین سیلندر  ۱۱ کیلویی گاز را خارج کردند که خوشبختانه  قبل از اینکه این کپسول‌ها منفجر شوند، آن‌ها را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی هم نداشتیم و در حال حاضر آتش‌نشانان  عملیات لکه‌گیری را هم به پایان رسانده‌اند و در حال ایمن‌سازی محل هستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->