صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

تولید فصل دوم رئالیتی‌شوی «پدرخوانده»

  • کد خبر: ۱۶۳۰۷۶
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تولید فصل دوم رئالیتی‌شوی «پدرخوانده»
تابستان امسال فصل دوم رئالیتی‌شوی «پدرخوانده» برای پخش از فیلم نت مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل اول «پدرخوانده» از ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ۱۶ قسمت به صورت اختصاصی در «فیلم‌نت» منتشر و موفق شد رکورد‌های مختلفی در زمینه جذب مخاطب و میزان تماشا و رضایت از هر قسمت را بشکند.

این رئالیتی شو که پخش آن با استقبال بی نظیری از سوی طرفداران دیگر ساخته‌های ابوطالب و مافیاباز‌ها روبرو شده بود، با دریافت ۹۹ درصد رضایت مخاطبان در فصل اول، به زودی به فصل دوم می‌رسد.

کامبیز دیرباز گرداننده این رئالیتی شو بود و چهره‌های شناخته شده و سرشناس بسیاری در آن به رقابت با یکدیگر پرداختند که از بین آن‌ها قدرت بازی چهره‌هایی، چون امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، بهاره افشاری و... مورد توجه قرار گرفت. زنده یاد حسام محمودی هم در این رئالیتی شو حضور داشت و ویدیویی از او در «پدرخوانده» هفته گذشته دست به دست می‌شد.

ابوطالب مشغول انتخاب بازیگر برای فصل دوم «پدرخوانده» است و در خبر‌های بعدی اسامی چهره‌های این رئالیتی شو معرفی خواهد شد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->