نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ترس صهیونیست‌ها، پناهگاه‌های تل‌آویو را فعال کرد

  • کد خبر: ۱۶۳۱۵۴
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
ترس صهیونیست‌ها، پناهگاه‌های تل‌آویو را فعال کرد
منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، مقام‌های صهیونیست از بیم حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین، دستور بازگشایی پناهگاه‌ها در تل‌آویو را دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرداری تل آویو تصمیم گرفته است تا ۲۴۰ پناهگاه عمومی در این شهر را برای شرایط اضطراری بازگشایی کند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، مدارس در شهرک‌های صهیونیستی تا عمق ۴۰ کیلومتری مرز با نوار غزه فردا (چهارشنبه) تعطیل خواهد بود.

در همین رابطه، نشست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه پایان یافت و بر اساس گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در آماده باش خواهند بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از نشست امنیتی کابینه خود گفت که ما در بحبوحه یک درگیری هستیم و برای همه سناریوها آماده هستیم. من به نیروهای خود دستور داده‌ام که برای هرگونه تشدید تنش از هر جبهه‌ای آماده شوند.

یوآو گالانت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: عملیات ما در غزه دقیق بود و به اهداف خود رسید.

«رونین بار» رئیس شاباک (سازمان اطلاعات و امنیتی داخلی) نیز گفته است که این سازمان امنیتی و اطلاعاتی هم در عملیات بامداد سه‌شنبه علیه غزه نقش داشته است.

بامداد امروز (سه‌شنبه) هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در حمله‌ای هوایی یک خودرو را در خانیونس در جنوب نوار غزه هدف قرارداد و دو فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و به این ترتیب شمار شهدای حملات روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در این حمله هوایی، یک گروه از فلسطینی‌ها قصد شلیک موشک ضد زره را داشتند که در منطقه خان‌یونس (جنوب نوار غزه) هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

این درحالی است که منابع فلسطینی از شهادت دو کشاورز در این حمله خبر می‌دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت بامداد امروز سه‌شنبه صهیونیست‌ها در غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در این جنایت در پیامی خطاب به رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید آماده تاوان دادن این جنایت باشد.

در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: امروز برای جمعی از شهدا اعم از فرماندهان، کودکان و زنانی که در اثر تجاوزات خائنانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و در رأس آنها سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نام‌های «جهاد الغانم»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» سوگوار هستیم.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن عزاداری برای شهدا، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: اشغالگران و رهبران آن که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای تحمل تاوان آن آماده کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->