ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

اشتباه مرگبار صهیونیست‌ها در تیراندازی به یک دختر اسرائیلی + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۳۱۵۸
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
اشتباه مرگبار صهیونیست‌ها در تیراندازی به یک دختر اسرائیلی + فیلم
نظامیان رژیم موقت صهیونیستی در نزدیکی شهرک «کریات اربع» در جنوب الخلیل، با تیراندازی به سوی یک دختر ;که فکر می‌کردند فلسطینی است، وی را از پای درآوردند.

به گزارش شهرآرانیوز، نظامیان رژیم موقت صهیونیستی که صبح امروز با حمله به نوار غزه، ۱۵ فلسطینی را به شهادت رساندند، شامگاه امروز هم به سمت یک دختر جوان  تیراندازی کردند.

خبرگزاری سبق-۲۴ گزارش داد، نظامیان اسرائیلی در نزدیکی شهرک «کریات اربع» در جنوب الخلیل، با تیراندازی به سوی این دختر، وی را از پای درآوردند. صهیونیستها مدعی بودند که این فرد، قصد انجام عملیات استشهادی داشته است.

ساعاتی بعد، منابع صهیونیستی اذعان کردند که این دختر، اسرائیلی بوده، ولی لباس عربی به تن داشته است و نظامیان اسرائیلی هم به گمان اینکه قصد عملیات دارد، به سمت وی تیراندازی می‌کنند. صهیونیستها مدعی هستند که این دختر، بیمار روانی بوده است.

این ویدئو نیز از این دختر و لحظه کشته شدن وی منتشر شده است:

پیش از این هم، بالگردهای رژیم صهیونیستی یک مقر دریایی متعلق به گردانهای القدس در نوار غزه را هدف قرار دادند. ساعاتی پیش نیز صهیونیستها حملات هوایی خود را به نوار غزه آغاز کردند.

منابع صهیونیستی گفتند که در این حملات، یک مرکز دیدبانی و خانه باغ در شرق شهرک القراره در شرق خان یونس هدف حمله قرار گرفته است. این منابع مدعی شدند که در این منطقه، یک گروه فلسطینی برای شلیک موشکهای ضد زره آماده می‌شده‌اند.

شبکه خبری الجزیره اما گزارش داد که این حملات توسط یک جنگنده صورت گرفت و در جریان آن، یک خودروی متعلق به رزمندگان فلسطین هدف قرار گرفته است. پس از این حمله، دو فلسطینی که در خودرو بودند، به شهادت رسیدند.

پیش از این، منابع صهیونیستی گفته بودند که منتظر نخواهند ماند تا گروههای مقاومت فلسطین، پاسخ جنایت صبح امروز آنان را بدهد؛ جنایتی که به دنبال آن، ۱۳ نفر از جمله سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی و همسران و تعدادی از کودکان آن‌ها به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت امروز با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرد: ما عزادار جمعی از کودکان، زنان و در راس آن‌ها، سران شهدای فرمانده سرایا القدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی (جهاد الغنام، خلیل البهتینی و طارق عزالدین) هستیم که امروز (سه‌شنبه ۹ می ۲۰۲۳) در نتیجه تجاوزات خائنانه صهیونیست‌ها به خانه‌هایشان به شهادت رسیدند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: اتاق مشترک، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را برعهده دشمن جنایتکار می‌داند؛ اشغالگران و رهبران آنان که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای پرداخت بهای آن آماده کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم امروز طی بیانیه‌ای و با تاکید بر اینکه «دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این کشتار تروریستی خائنانه» می‌داند، تصریح کرد: دشمن با این جنایت به اهداف خود نخواهد رسید؛ چراکه مقاومت یکپارچه و مواضعش ثابت است. پاسخ فلسطین به این کشتار به تعویق نخواهد افتاد و سرایا القدس در کنار دیگر جناح‌های مقاومت، هرگز دربرابر انتقام خون پاک این شهدا کوتاه نخواهد آمد.

«ابو حمزه» سخنگوی سرایا القدس با انتشار فیلمی، خاطرنشان کرد: ما تاکید می‌کنیم که در کنار مقاومت هستیم و به وظیفه خود در قبال خون شهدا پایبند خواهیم ماند. اقدام ارتش تروریست صهیونیست در قتل‌عام فلسطینی‌ها، پایبندی مردم قهرمان ما به مقاومت را تقویت خواهد کرد. 

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی «حماس» نیز در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان این جنبش تاکید کرد: ترور رهبران ما، مقاومت بیشتری را به همراه خواهد داشت؛ دشمن در برآوردهای خود اشتباه کرد و تاوان جنایتش را خواهد داد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->