اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

ماجدی: جام ملت‌ها در سطح بالایی برگزار خواهد شد

  • کد خبر: ۱۶۳۵۶۰
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
ماجدی: جام ملت‌ها در سطح بالایی برگزار خواهد شد
میرشاد ماجدی معتقد است که جام ملت‌های آتی که در قطر برگزار می‌شود یکی از با کیفیت‌ترین جام‌های برگزار شده تا کنون خواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میرشاد ماجدی که در مراسم قرعه کشی جام ملت‌های آسیا در کشور قطر حضور داشت، درباره برگزاری مراسم قرعه کشی این توضیحات را داده است: «قرعه مطلوبی نصیب ایران شده و تیم‌هایی با ما هم گروه هستند که بعید است چالش آن چنانی برای ایران ایجاد کنند. اما به هرحال باید باور کنیم که فوتبال در آسیا رشد محسوسی داشته است و هیچ تیمی دیگر زنگ تفریح نیست. همه تیم‌ها باید با برنامه ریزی گام به این رقابت بگذارند وقطعا تیم ملی فوتبال ایران هم با برنامه ریزی به این رقابت خواهد رفت.»

ماجدی درباره شانس ایران برای قهرمانی در آسیا گفت: «قهرمان شدن در آسیا دشوار است. تیم‌ها با برنامه ریزی منسجم گام به این رقابت می‌گذارند. قطعا چالش بسیار سختی پیش روی تیم ملی خواهد بود، اما ظرفیت‌های لازم برای موفقیت در آسیا در تیم ملی ایران وجود دارد. یک کادر فنی با تجربه در کنار بازیکنان با تجربه در تیم ملی ایران حضور دارند که ما را به موفقیت نزدیک می‌کنند. امیدوارم به دستاورد بزرگی برسیم و بعد از سال‌ها قهرمان شویم.»

ماجدی درباره اینکه جام ملت‌های آتی با چه کیفیتی برگزار خواهد شد، گفت: «قطر همه امکانات را برای میزبانی بسیج کرده و به اعتقاد من یکی از بهترین جام‌ها در این کشور برگزار خواهد شد. از لحاظ کیفی نیز به دلیل حضور تیم‌هایی که درجام جهانی حضور داشته‌اند، قطعا این جام در کلاس بالایی برگزار خواهد شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->