درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رئیس صدا و سیما: عدالت و جمهوریت محور تمام برنامه‌ها قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۶۳۵۸۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
رئیس صدا و سیما: عدالت و جمهوریت محور تمام برنامه‌ها قرار گیرد
رییس سازمان صدا و سیما گفت: دو موضوع عدالت و جمهوریت مورد تأکید امام خمینی (ره) بود که باید محور تمام برنامه‌ها و اقدامات ما باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان جبلی در چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران اظهار کرد: ما دوره جدید را براساس سند تحول و دو کلید واژه هویت و عدالت آغاز کردیم و تلاش ما این است که در هر حوزه دستاورد‌های انقلاب را ارایه کنیم.

وی افزود: آثار بی توجهی و کم توجهی حوزه هویت را در فتنه پاییز سال گذشته دیدیم در بیش از چهار دهه از انقلاب با وجود اینکه منبع و مخزن هویت محوری انقلاب هستیم، اما به عنوان دستگاه مسئول فرهنگی قدر این نعمت هویت سازی انقلاب را کمتر دانستیم

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: انقلاب، امام خمینی (ره) و دستاورد‌های انقلاب، عدالت را به ارمغان اورد و جمهوریت را به عنوان پایه اساسی انقلاب مشخص کرد تا مردم در ساخت نظام و کشور خود نقش داشته باشند.

جبلی خاطرنشان کرد: این دو عنصر باید دال مرکزی همه دستگاه‌های فرهنگی باشد و ما در رسانه ملی تمام برنامه ریزی‌های خود را براین اساس طراحی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز به هم افزایی و همکاری در میدان جنگ نرم نیاز داریم، اضافه کرد: ما باید به گفتمان مشترک، وحدت کلمه و نرم افزار واحد برسیم؛ هویت مزیت نسبی کشور است و باید از آن حراست کنیم، زیرا دشمن در تلاش برای گرفتن مزیت‌های نسبی کشور است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های کشور ما هویت واحد تمام اقوام و فرهنگ‌ها است و در فتنه پاییز سال گذشته دشمن تمام تلاش خود را کرد که شکافی در وحدت ملی ایران ایجاد کند که موفق نشد.

جبلی گفت: در تمام عرصه‌های هنر کارنامه درخشان داریم، اما در حوزه معماری و نشانه شناسی انقلاب بسیار کم کار بوده ایم. ۴۴ سال از انقلاب میگذرد و هویت اسلامی، ایرانی، فرهنگی و انقلابی خود را کجا دیده ایم؟

وی ادامه داد: در نشانه شناسی محیطی انقلاب ضعیف هستیم؛ در حوزه فرهنگی کار‌های زیادی می‌توان انجام داد، اما سازه به یاد ماندنی، موثر‌تر است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در دوره تحولی گام دوم، مطالبه رهبری از همه ما تحول است که باید به آن عمل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->