عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد
سرخط خبرها

وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بازدید کرد

  • کد خبر: ۱۶۳۵۸۲
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بازدید کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی، با مسئولان این مرکز نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی با قدردانی از مسئولان، پزشکان، پرستاران و پرسنل این مرکز درمانی در ارائه خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و اهدای شاخه‌های گل، روند خدمت رسانی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بیمارستان امام رضا (ع) در ابتدای دولت سیزدهم دارای ۷۰۰ تخت درمانی بود که این تعداد اکنون به هزار و ۲۰۰ تخت بستری افزایش یافته است، ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان این مرکز و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بتوان این تعداد را هزار و ۸۰۰ تخت افزایش داد.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه خدمات مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به زائران و گردشگران سلامت، گفت: اختصاص تخت‌های مرتبط با گردشگری سلامت، نقطه قوتی در این مرکز است که زمینه خدمت رسانی به بیماران کشور‌های مختلف را به شکل استاندارد فراهم می‌کند.

عین اللهی با بیان اینکه به تازگی مجوز جدب ۲۵ هزار نیرو از اداره استخدامی کشور در رده‌های مختلف دریافت شده است که بخشی از این نیروی انسانی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص می‌یابد، درخصوص تجهیزات موردنیاز به ویژه تجهیزات پیشرفته درمان بیماری‌های خاص همچون سرطان قول مساعد داد که موارد موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری و تامین می‌شود.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->