دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
سرخط خبرها

کشف محموله قاچاق ۶۸۰ میلیاردی در تربت حیدریه

  • کد خبر: ۱۶۳۹۹۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کشف محموله قاچاق ۶۸۰ میلیاردی در تربت حیدریه
فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف محموله قاچاق به ارزش ۶۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی اکبر کیانی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر که از شهر‌های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق شامل؛ کفش، کولرگازی، تلویزیون، انواع حافظه جانبی موبایل و ... که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با بیان این که ارزش کالا‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۶۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران انتظامی در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح‌ها و اقدامات این فرماندهی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در این رابطه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->