تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند
سرخط خبرها

آقای قلعه نویی با این دستیاران بازنده‌ای!

  • کد خبر: ۱۶۴۳۳۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
آقای قلعه نویی با این دستیاران بازنده‌ای!
بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران معتقدند امیر قلعه نویی با این کادر فنی به جایی نخواهد رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کارایی و اثر گذاری دستیاران امیرقلعه نویی در تیم ملی فوتبال همچنان سوژه‌ای داغ میان اهالی فوتبال محسوب و پی در پی پیرامون این موضوع بحث‌های متعددی مطرح می‌شود.

درهمین راستا مسعود اقبالی که خود زمانی دستیار قلعه نویی بوده با حمله به دو عضو کادر فنی تیم ملی گفته: «آندرانیک تیموریان پسر بسیار خوبی است بازیکن بزرگی بوده و او را دوست دارم، اما حضور چنین افرادی در کادر تیم ملی یعنی بی‌ارزش کردن پدیده مربیگری، سعید الهویی هم آدم بسیار با شخصیتی است، اما آیا کارنامه لازم برای حضور در تیم ملی را دارد و آن روند لازم را طی کرده و به تیم ملی رسیده است؟ قرار نیست، چون به یک شخص اعتماد داریم آن را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنیم مثلا برادرمان را به کادر فنی تیم ملی اضافه کنیم. متأسفانه در باشگاه‌ها هم شاهد چنین پدیده‌ای هستیم. دوست و پسرخاله، پسر عمه و هم‌بازیان را به کادر فنی می‌آ‌وریم. نتیجه‌اش هم این می‌شود که فوتبال باشگاهی‌مان خیلی پیشرفت فنی نمی‌کند. قلعه‌نویی باید کادر خود را تقویت کند و باید بداند اگر دو شکست بیاورد سریع او را تغییر می‌دهند. همانطور که در گذشته با او چنین کردند. مگر قلعه‌نویی و علی دایی با دو باخت کنار گذاشته نشدند. اینجا کسی دنبال برنامه استراتژیک نیست، کسی دنبال توسعه و پیشرفت فوتبال نیست، پس او باید کادر فنی قوی داشته باشد.»

البته انتقاد کارشناسان به دستیاران امیر قلعه نویی فقط الهویی و تیموریان را در بر نمی‌گیرد. درباره حضور رحمان رضایی در تیم ملی نیز بحث‌های متعددی به زبان آورده می‌شود و کارشناسان اعتقاد دارند قلعه نویی برای تقویت کادر فنی خود باید دست روی گزینه‌های بزرگ و حتی خارجی نامدار بگذارد.

حالا باید دید با ایجاد موج تازه انتقادی علیه امیرقلعه نویی آیا او با انتخاب مربی خارجی کادر فنی تیم ملی را تقویت خواهد کرد یا خیر؟! گفته می‌شود شاید امیر قلعه نویی برای بستن دهان منتقدان با یک مربی خارجی نامدار برای حضور درکادر فنی به توافق برسد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->