ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

جمع‌آوری ۴۹۳ معتاد دزد و خرده‌فروش طی ۴۸ ساعت در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۳۹۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
جمع‌آوری ۴۹۳ معتاد دزد و خرده‌فروش طی ۴۸ ساعت در مشهد
در روز‌های گذشته در راستای مطالبات و خواسته‌های مردمی از پلیس هفتمین طرح اقتدار امنیت اجتماعی با پاک‌سازی ۱۳۱ پارک و بوستان در سطح شهر مشهد زیرنظر سرهنگ عباسعلی دهقانی، جانشین رئیس پلیس مشهد، عملیاتی شد.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ از همه قماش افراد خلاف‌کار در میانشان بود. تعدادی از آن‌ها علاوه‌بر مصرف مواد مخدر به موادفروشی روی آورده بودند. اگر دستشان رسیده بود، اموال مردم را هم به یغما برده بودند. در این شرایط، پلیس بااقتدار در بوستان‌های مشهد حاضر شد و در چشم‌برهم‌زدنی ستونی از این افراد را به خط کرد تا هم تعداد زیادی از بوستان‌های مشهد پاک‌سازی شود و هم جامعه به این افراد فرصتی دوباره برای پاک‌سازی بدهد، البته اگر خودشان خواسته باشند.

در روز‌های گذشته در راستای مطالبات و خواسته‌های مردمی از پلیس هفتمین طرح اقتدار امنیت اجتماعی با پاک‌سازی ۱۳۱ پارک و بوستان در سطح شهر مشهد زیرنظر سرهنگ عباسعلی دهقانی، جانشین رئیس پلیس مشهد، عملیاتی شد.

پیش از شروع طرح، مدت‌زمان آن ۴۸ ساعت تعیین شده بود و مأموران با ردزنی‌ها و کار‌های گسترده اطلاعاتی به ده‌ها بوستان رسیده بودند که محل تجمع معتادان، سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر بود.

عملیات با حضور گسترده افسران کلانتری‌های مشهد آغاز شد و در وهله نخست، ۲۵۲‌معتاد متجاهر و ۲۹ خرده‌فروش و چهار شرور از سطح بوستان‌های مشهد جمع‌آوری و دستگیر شدند.

دراین‌راستا حدود دو کیلوگرم انواع مواد‌مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، هفده‌قبضه چاقو و قمه، همچنین شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.
یکی دیگر از دستاورد‌های پلیس در این عملیات، توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودروسواری بود که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد که این وسایل روانه پارکینگ شدند.

از دیگر نتایج این طرح دو روزه دستگیری ۲۰۸ سارق و کشف ۲۲۴ فقره انواع سرقت بود که کشف ۳۶ دستگاه خودرو و یازده‌دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در میان این کشفیات بود که بازگرداندن آن‌ها به صاحبانشان، قطعا موجی از خوشحالی را به همراه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: طرح‌های پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر مشهد به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر به‌طور مستمر ادامه دارد و براین‌اساس با هنجارشکنان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و مزاحمان نوامیس مردم برخورد شده و این افراد بر اساس قانون مجازات خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->