سرخط خبرها
مربی تیم شهرخودرو:

استادیوم امام رضا(ع) در سطح ورزشگاه‌های انگلیس است

  • کد خبر: ۱۶۴۴۵
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
استادیوم امام رضا(ع) در سطح ورزشگاه‌های انگلیس است
مربی ایتالیایی شهرخودرو گفت: شرایط و امکانات ورزشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) را دقیقا همانند ساختار ورزشگاه‌های انگلیس می‌بینم.

به گزارش شهرآرانیوز، استفانو کوزین مربی ایتالیایی تیم شهرخودرو در حاشیه تمرین این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) در رابطه با راهیابی تیم شهرخودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موفقیت برای تیم شهر خودرو، بازیکنان و طرفداران بسیار هیجان‌انگیز و شادی‌آفرین بود.


وی با اشاره به اخبار حاشیه‌ساز پیرامون جو امنیتی کشور ایران برای حضور تیم‌های خارجی، بیان کرد: این موضوعات را زمانی که ایتالیا بودم هم می‌شنیدم اما ایران را بسیار امن‌ و مطمئن‌ نسبت به سایر کشورها می‌بینم.


این مربی ایتالیایی با سابقه همچنین درخصوص کیفیت امکانات و تجهیزات ورزشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیز گفت: شرایط و امکانات این استادیوم را دقیقا همانند ساختار ورزشگاه‌های انگلیس می‌بینم. حتی معتقدم ورزشگاه امام رضا(ع) از بسیاری از ورزشگاه‌های ایتالیا از کیفیت بالاتری برخوردار است.


استفانو کوزین با اشاره به سطح ورزش کشورمان بیان کرد: شاید در ایران برخی پتانسیل داخلی خود را نمی‌بینند ولی من این ظرفیت‌ها را در تمامی زمینه‌ها به خوبی شاهدم.

منبع: آستان‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->