شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران
سرخط خبرها

وزیر دفاع: برنامه‌های موشکی و فضایی طبق برنامه بدون وقفه پیش برود

  • کد خبر: ۱۶۴۷۴۰
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
وزیر دفاع: برنامه‌های موشکی و فضایی طبق برنامه بدون وقفه پیش برود
وزیر دفاع گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و نیاز‌های حوزه‌های دفاعی و غیر دفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با رئیس، معاونان و روسای گروه‌های سازمان هوافضای وزارت دفاع با بیان اینکه همه موفقیت‌ها مرهون عنایت الهی است و این جز با اخلاص و تلاش برای کسب رضایت الهی اتفاق نمی‌افتد، اظهار داشت: کلید موفقیت در کنار علم و دانش، معنویت و توکل بر خدا و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام است.

وزیر دفاع با اشاره به روند رو به پیشرفت دستاورد‌های این سازمان گفت: برنامه‌های پیش بینی شده فضایی و موشکی در سال ۱۴۰۲ نشان از جهش بزرگ سازمان هوا و فضا دارد و بیانگر حرکت این سازمان به شرایط مطلوب‌تر و آینده درخشان‌تر دارد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به تهدیدات و نبرد‌های نوظهور گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و این الگو‌قابل ارائه به کشور برای حل مسایل مختلف کشور است.

وزیر دفاع با استماع گزارش معاونین و روسای گروه‌های سازمان هوافضا دستورات و نکات لازم را صادر و بر ضرورت پیگیری و تعهد به برنامه‌های تمهید شده از حیث افزایش کیفیت و کمیت و نیاز نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به جلسات شورای عالی فضایی کشور و اختصاص زمان توسط رئیس‌جمهور  و مطالبه جدی ایشان، نیاز کشور به گزارش‌های ماهواره‌های بومی برای موضوعاتی همانند چالش‌های آبی، پیشگیری و ارزیابی بلایای طبیعی، تقویت ارتباطات و اینترنت کشور و کشاورزی پیشرفته برای کشور از طریق فضا را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: باید نیاز‌های حوزه‌های دفاعی و غیر دفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.

وی با اشاره به تهدیدات مختلف جمهوری اسلامی ایران وجود انواع سامانه‌های دفاعی موشکی را از اولویت‌های دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و بر لزوم به روز ماندن این فناوری‌ها به همراه آموزش‌های تخصصی و پشتیبانی و نگهداری را به نیرو‌های بهره بردار تاکید کرد.

وزیر دفاع در پایان این دیدار از زحمات مدیران و کارکنان سازمان صنایع هوافضا که در گمنامی و خارج از هیاهوی رسانه‌ای برای اقتدار و امنیت این سرزمین مجاهدانه تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->