واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

سریال «کلاس ۰۹» همزمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۷
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
سریال «کلاس ۰۹» همزمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد
سریال کوتاه «کلاس ۰۹» همزمان با پخش جهانی، در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که پخش سریال «کلاس ۰۹» از ۱۰ مه ۲۰۲۳ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) توسط FX در پلتفرم استریم هولو آغاز شده است، پلتفرم‌های داخلی هم این محصول را همزمان با پخش جهانی در دسترس علاقه‌مندان به سریال‌های روز قرار می‌دهند.

خالق «کلاس ۰۹» تام راب اسمیت است که پیش از این در تولید سریال‌هایی چون «پزشکان» و «ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی» نقش داشته است.

داستان «کلاس ۰۹» در سه زمان گذشته (۲۰۰۹)، حال (۲۰۲۳) و آینده (۲۰۳۴) می‌گذرد و ماجرای گروهی از ماموران اف‌بی‌آی را به تصویر می‌کشد که به دلیل تغییرات اساسی در سیستم قضایی ایالات متحده توسط هوش مصنوعی، در سه نقطه مشخص از زمان با اتفاقات تکان‌دهنده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

برایان تایری هنری، کیت مارا، سپیده معافی، برایان جی. اسمیت، جان جان بریونز، بروک اسمیت و جیک مک‌دورمن از جمله بازیگران «کلاس ۰۹» محسوب می‌شوند.

سپیده معافی، بازیگر ایرانی ـ آمریکایی که قرار است به‌زودی در کنار شهاب حسینی در فیلمی به نام «تمشک‌های وحشی» به کارگردانی سودابه مرادیان هم نقش‌آفرینی کند، در یکی از نقش‌های اصلی «کلاس ۰۹» بازی کرده است.

سریال «کلاس ۰۹» در ژانرهای درام و جنایی ساخته شده است و قرار است در هشت قسمت منتشر شود. قسمت‌های اول و دوم این سریال روز ۱۰ مه ۲۰۲۳ منتشر شدند و قسمت سوم نیز ۱۷ مه ۲۰۲۳ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

پلتفرم فیلم‌نت نیز قسمت‌های پخش‌شده این سریال را با کمترین فاصله نسبت به پخش جهانی، با زیرنویس فارسی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->