بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

سهمیه آرد نانوایی‌های مشهد افزایش یافته است

  • کد خبر: ۱۶۵۱۳۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
  • ۴
سهمیه آرد نانوایی‌های مشهد افزایش یافته است
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در شهرستان مشهد افزایش داشته و فقط سهمیه تعداد اندکی از نانوایی‌ها به‌دلیل بروز تخلفات کسر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: پس از اجراشدن مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، خوشبختانه سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در شهرستان مشهد افزایش یافته و فقط سهمیه تعداد اندکی از نانوایی‌ها به‌دلیل بروز تخلفاتشان کم شده است.

سیدعلی‌اکبر نصری سرآسیا درخصوص انتشار خبری مبنی بر بروز مشکلات قطع سامانه نانینو و متعاقب آن کاهش سهمیه آرد برخی نانوایی‌ها در مشهد، اظهار کرد: هر نانوایی باید در مدت ۱۰ روز میزان سهمیه‌ آردی را که سامانه به آن واحد اختصاص داده است، پخت کند و اگر پخت بدون هیچ ایرادی باشد، ۱۰ تا ۳۰درصد سهمیه آرد آن واحد افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه بر اساس مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، در پایان هر شب ۳۰درصد سهمیه آرد تشویقی نیز به این نانوایی‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز در سامانه نانینو اشکالاتی وجود دارد، افزود: به‌عنوان مثال بعضی مواقع به‌‌دلیل قطع‌شدن سامانه، دستگاه میزان فروش واحد صنفی را کمتر محاسبه می‌کند که این مشکل را طی نامه‌ای به بانک سپه که سامانه نانینو در آن مستقر است، اعلام کرده‌ایم. پس از بررسی‌های انجام‌شده، بانک سپه نیز نامه‌ای به استانداری ارسال کرد و وعده داد که سهمیه آرد این نانوایی‌ها اصلاح خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: اگر مشکلی مانند خرابی تنور در نانوایی‌ها پیش بیاید، نانوایی‌ها باید این مشکلات را به بانک سپه، اداره جهاد کشاورزی شهرستان یا اتحادیه مربوط اعلام کنند تا برای تخصیص سهمیه آرد آنان مشکلی ایجاد نشود.

نصری سرآسیا درخصوص اضافه‌شدن سهمیه آرد نانوایی‌ها تصریح کرد: اگر به یک واحد صنفی ۲۰۰ کیسه آرد تحویل داده شود، نباید به اندازه ۲۵۰ کیسه آرد پخت داشته باشد. به‌عنوان مثال از هر کیسه آرد حدود ۱۲۰ تا ۱۲۵ نان سنگک با وزن ۴۲۰ گرم تولید می‌شود که این اعداد در سامانه ثبت می‌شود و در صورت بروز تخلفاتی مانند کم‌فروشی، سهمیه آرد این نانوایی‌ها کسر خواهد شد. سامانه نانینو کم‌فروشی‌ها و استفاده متعدد از یک کارت را بررسی می‌کند و سهمیه واحدهای متخلف را کسر خواهد کرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد یادآور شد: برخی افراد دارای پروانه کسب بر واحد صنفی خود نظارت نمی‌کنند و تخلفاتی از جمله آردفروشی توسط متصدیان این واحدها انجام می‌شود که این موضوع نیز باعث کسر سهمیه آرد واحد نانوایی خواهد شد. بر اساس قانون، فرد دارای پروانه کسب باید در نانوایی حضور یابد یا اداره‌کننده‌ای به‌عنوان مباشر معرفی کند.

نصری سرآسیا درباره میزان افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های مشهد پس از اجراشدن مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان بیان کرد: خوشبختانه سهمیه آرد بیشتر نانوایی‌ها در شهرستان مشهد افزایش یافته و فقط سهمیه تعداد اندکی از نانوایی‌ها به‌دلیل بروز تخلفات کسر شده است.

وی اضافه کرد: کارگروهی در سامانه نانینو متشکل از نماینده‌های سازمان تعزیرات، وزارت جهاد کشاورزی، اداره غله و بانک سپه تشکیل شده است که موضوع عرضه خارج از شبکه آرد را بررسی و گزارش‌ها را برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند. متصدیان واحدهای نانوایی بدانند رأی‌هایی که صادر می‌شود، جریمه‌هایی نابخشودنی دارد و متخلفان با دستور رئیس شعبه حتی تا ۱۰ برابر مبلغ تخلف جریمه می‌شوند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد درباره میزان نصب دستگاه‌های نانینو در نانوایی‌های مشهد، خاطرنشان کرد: بیشتر نانوایی‌های مشهد دستگاه نانینو را نصب کرده‌اند و واحدی که این دستگاه را نصب نکرده باشد، وجود ندارد. فقط نانوایی‌های حریم حرم که در ایام ماه صفر افتتاح شدند و در انتظار دریافت پروانه کسب هستند، این دستگاه را ندارند که پس از دریافت پروانه کسب برای تعبیه دستگاه نانینو در این واحدها نیز اقدام خواهد شد.

نصری سرآسیا افزود: متصدیان واحدهای نانوایی بدانند برای تحویل نان حجمی، نان هیئات مذهبی و نان صلواتی حتما باید از سامانه کسب‌وکار استفاده و اطلاعات کارت مربوط‌ را در این سامانه تعریف کنند. همچنین نانوایی‌ها می‌توانند برای خرید محدود نقدی، کارت نانوایی را در این سامانه تعریف کنند تا مشکلی به‌ وجود نیاید.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
کاش یک ناضری بودکه به کیفیت نان وپختش توجه میکردن
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
کاش یک ناضری بودکه به کیفیت نان وپختش توجه میکردن
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
کاش یک ناضری بودکه به کیفیت نان وپختش توجه میکردن
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
0
بدبخت ترین استان از لحاظ سرانه آرد استان کرمان هست،قطب تولید گندم هست اما متاسفانه نانوایان آرد ندارن پخت کنند .مخصوصا شهرستات منوجان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->