۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

توافق ۳ هزارمیلیاردی الهلال با وراتی!

  • کد خبر: ۱۶۵۳۶۷
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
توافق ۳ هزارمیلیاردی الهلال با وراتی!
الهلال با مارکو وراتی به توافق رسیده است و این بازیکن با ۵۵ میلیون یورو راهی تیم عربستانی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، الهلال عربستان در فصلی که گذشت نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند. این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ژاپن شکست خورد و در لیگ عربستان هم شانسی برای قهرمانی ندارد. جام حذفی تنها قهرمانی است که تیم پرستاره و سرشناس الهلال در فصل جاری به دست آورد.
سران این باشگاه برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان هستند که لیونل مسی یکی از آنهاست. روزنامه سعودی‌اسپورت عربستان نوشت که این باشگاه با مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده و این بازیکن تابستان پیش رو با ۵۵ میلیون یورو (بیش از ۳ هزار میلیارد تومان) راهی الهلال می‌شود.
به نظر می‌رسد این بازیکن ایتالیایی تنها خرید بزرگ الهلال در تابستان نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->