نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

واکنش تند باشگاه استقلال به ابطال مجوز حرفه‌ای آسیا

  • کد خبر: ۱۶۵۴۰۱
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
  • ۲
واکنش تند باشگاه استقلال به ابطال مجوز حرفه‌ای آسیا
باشگاه استقلال نسبت به ابطال مجوز حرفه‌ای ورود به لیگ قهرمانان آسیا از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان واکنش نشان داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای بلند بالا نسبت به ابطال مجوز حرفه‌ای برای فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داده است. در بیانیه باشگاه استقلال آمده:

کلیه مراحل تکمیل مدارک نیز با نظارت حجت کریمی توسط بخش اداری باشگاه انجام گرفته است.

باشگاه استقلال همه اسناد لازم جهت اخذ مجوز حرفه‌ای را در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است و قطعا برای احقاق حقوق باشگاه در کسب مجوز حرفه‌ای از هیچ تلاشی در مراجع قانونی فروگذار نخواهد بود.

ضمن این که جای تعجب بسیار دارد در حالی که وزیر محترم ورزش و جوانان بار‌ها بر حذف نشدن تیم‌های ایرانی در مقطع کنونی تاکید کرده است، چرا مسئول دپارتمان مجوز حرفه‌ای پیش از تشکیل جلسه با قطعیت از حذف باشگاه استقلال صحبت کرد و برای انتشار آن عجله به خرج داد؟

و در حالی که شخص اول ورزش کشور صحبت از عدم حذف می‌کند، عده‌ای از همان روز یازده فروردین و پیش از بررسی مدارک، بر طبل حذف استقلال می‌کوبند و بر آن اصرار دارند!

بدیهی‌ست باشگاه استقلال به هیچ وجه از حقوق خود و هوا‌دارانش کوتاه نمی‌آید و از کلیه ظرفیت‌ها برای باز پس‌گیری مجوز حرفه‌ای استفاده خواهد کرد. حتی اگر لازم باشد برای گرفتن حق خود به مقر AFC  در مالزی نیز می‌رویم تا حاصل زحمات مجموعه بازیکنان، مربیان و کادر پشتیبانی استقلال را پاس بداریم.

استقلال پرافتخارترین باشگاه ایران و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیاست و بی‌عدالتی را تحمل نخواهد کرد. از این رو اجازه برخورد سلیقه‌ای و تضییع ذره‌ای از حق باشگاه را به کسی نخواهیم داد.

در خصوص طلب آقای استراماچونی نیز  لازم به یادآوری است که طلب این مربی پیش از مهلت تعیین شده، توسط باشگاه آماده شد، اما به دلیل تحریم‌های بانکی امکان پرداخت پول به سادگی میسر نبود که این مسئله پیشتر به AFC هم اعلام شده بود.

حتی در مذاکرات باشگاه استقلال با آقای استراماچونی قبل از مهلت پایانی پرداخت نیز اعلام آمادگی شد که باشگاه طلب او را بصورت نقدی در هر کشوری که مد نظر دارد، پرداخت کند، اما آقای استراماچونی این موضوع را نپذیرفته و خواهان دریافت مطالباتش به صورت بانکی شد؛ لذا با توجه به این که باشگاه استقلال در موضوع تحریم‌های بانکی که کاملا هم غیر ورزشی است، هیچ گونه اختیار و اثرگذاری نداشت، پرداخت بانکی مطالبات سرمربی اسبق باشگاه به زمان نیاز داشت. با این حال باشگاه استقلال طلب استراماچونی را تا قبل از زمان پایانی تعیین شده از سوی CAS پرداخت کرد و تمامی مدارک و شرح مذاکرات با آقای استراماچونی هم پیش از مهلت تعیین شده، به اطلاع AFC رسیده است.

در پایان با توجه به جایگاه آقای مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال و نایب رئیس AFC، امیدوار هستیم که در راستای عدالت و برابری بهترین تصمیم اتخاذ شود و فارغ از رنگ‌ها عدالت دنبال شود تا حقی از باشگاه استقلال و هوادارنش ضایع نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
1
واقعا خیانت بالاتر از این نیست
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
0
1
اون وقت کنفدراسیون آسیا نمیگه چطور تا پول رو از بانک شهر گرفتید دو روزه انتقال دادید؟ چرا این کار رو همون موقع نکردید؟ چون پول رو خرج تیم کرده بودید اون هم دوبار و پولی نداشتید که بدید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->