جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

خاک غریب مرز

  • کد خبر: ۱۶۵۵۷۱
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
خاک غریب مرز
خاک مرز غریب است، سرباز مرز غریب است و شهادت مرزبان مظلوم‌ترین اتفاقی است که می‌تواند بیفتد.

اینکه صبح را با خبر شهادت چند مرزبان مظلوم آغاز کنی، بدترین حالتی است که می‌شود یک روز را آغاز کرد. خاک مرز غریب است، سرباز مرز غریب است و شهادت مرزبان مظلوم‌ترین اتفاقی است که می‌تواند بیفتد.

هرچند که مردم نام پر افتخار گروهبان یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان یکم شهید «علی غنی با تدبیر»، گروهبان یکم شهید «رضا برجی»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی نژاد» و سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری» را فراموش نمی‌کنند و همواره از آن‌ها با افتخار یاد خواهند کرد، اما از دیروز که فیلمی از لحظه اطلاع دادن به خانواده سرباز شهید چنارانی منتشر شده است، من دارم به مادران این مردان پرافتخار فکر می‌کنم.

مردان بی ادعایی که در گرما و سرما برای پاسداری از حریم وطن و مرز‌های کشور صبح و شب نمی‌شناسند و تا پای جان برای دفاع از کیان وطن ایستاده اند. یکی از کاربران توئیتر عکس این سربازان شهید را گذاشته بود و نوشته بود که امشبِ مادران این‌ها چگونه صبح خواهد شد؟ حال این مادران را هیچ کس نمی‌فهمد. آن‌ها عزیزشان را از دست داده اند، همه امیدشان را.

حالا باید با دستان خود پیکر پاک فرزندشان را به خاک بسپارند. از دیروز که خبر شهادت این مردان پر افتخار آمده، من هرکسی را دیده ام دلش خون است، از مظلومیت و جوانی شان می‌گوید و از رذالت و ناجوانمردی قاتلان آن ها. مرز‌های ایران هیچ گاه نام بلند شهدای مرزبانی را فراموش نخواهد کرد. نام‌های بلندی که حالا از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب به گوش مردم رسیده و دلی نیست که با شنیدن خبر شهادت آن‌ها غمگین نشده باشد.

حالا قرار است مردم مشهد شهدای مرزبانی را تشییع کنند. شهدایی که به پابوس سلطان خراسان می‌آیند، امام رئوفی که خودش گفته در سختی شب اول قبر زائرش را تنها نمی‌گذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->