صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا»
سرخط خبرها

اجرای مسابقه معمایی«صداتو» با محسن کیایی + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۶۷۲۴۸
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
اجرای مسابقه معمایی«صداتو» با محسن کیایی + زمان پخش
«صداتو» نام جدیدترین محصول فیلیمو است که انتشار آن با اجرای محسن کیایی از صبح دیروز، ۱۰ خرداد، در این پلتفرم آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «صداتو» یک فضای موزیکال و معمایی دارد و با راه‌اندازی ماژول پرسش و پاسخ حین تماشا، مخاطبان را غافلگیر می‌کند و لحظات پرهیجانی را برای دنبال کنندگان مسابقه خواهد ساخت.

این مسابقه، تازه‌ترین برنامه تولیدی فیلیموست که جنبه سرگرمی دارد و با ترکیب مهیج موسیقی و معما، مخاطب را درگیر خود می‌کند. کارگردانی و تهیه‌کنندگی صداتو را حامد جوادزاده برعهده دارد و محسن کیایی آن را اجرا می‌کند.

همچنین در این مسابقه یک گروه ۴ نفره «یاور» حضور دارند که متشکل است از «شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان». یاورانِ صداتو، شرکت‌کننده را در جریان مسابقه راهنمایی می‌کنند و در مسیر بازی پرهیجان، خود نیز بخشی از بازی خواهند شد.

این برنامه با تمرکز بر تنوع موسیقی ایرانی و شرقی و تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی، از دیگر برنامه‌های حوزه موسیقی و خوانندگی متفاوت است.

«صداتو» را هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح می‌توانید بر روی فیلیمو مشاهده کنید.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->