تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم انتشار آگهی مسکن بدون ثبت اطلاعات ملک در سامانه املاک و اسکان ممنوع است
سرخط خبرها

توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن

  • کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی یکی از دقیق‌ترین توضیحات درباره نحوه اولویت‌بندی محتوا‌ها در بخش‌های مختلف این برنامه را ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - موسری درباره الگوریتم بخش‌های مختلف اینستاگرام گفته است: «اینستاگرام یک الگوریتم منحصر‌به‌فرد برای نظارت بر چیز‌هایی که کاربران در برنامه مشاهده می‌کنند یا نمی‌کنند ندارد.»

در عوض، به گفته او بخش‌های مختلف برنامه مانند اکسپلور، ریلز، استوری‌ها و جستجو دارای الگوریتم‌ها و سیستم‌های اولویت‌بندی متعددی هستند که هر کدام از آن‌ها، از سیگنال‌های مختلفی برای تعیین رتبه‌بندی محتوا برای هر کاربر استفاده می‌کنند.

برای مثال، نحوه نمایش پست‌های فید اصلی، با فعالیت کاربران در گذشته و همچنین تعاملاتی که با شخص ارسال‌کننده پست دارید، تعیین می‌شود. به همین ترتیب، در استوری‌ها، تاریخچه مشاهده و همچنین احتمال ارتباط نزدیک با فرد در نظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر، پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند، عمدتاً براساس پست‌هایی که «لایک کرده‌اید، ذخیره کرده‌اید، آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اید و درباره آن‌ها نظر داده‌اید» تشکیل می‌شوند، اما به احتمال زیاد از حساب‌هایی هستند که هرگز با آن‌ها تعامل نداشته‌اید.

در بخش دیگری از این پست، موسری به موضوع شادوبن‌شدن حساب‌ها می‌پردازد. به گفته او، هیچ تعریف جهانی برای این کلمه وجود ندارد، اما بسیاری از سازندگان «از آن با این معنی استفاده می‌کنند که حساب کاربری یا محتوای کاربر بدون توضیح روشنی محدود یا پنهان شده است».

در این پست یک بار دیگر به ویژگی «وضعیت حساب» (account status) برنامه اشاره شده که می‌تواند اگر یکی از پست‌ها یا حتی حساب کاربران «واجد شرایط» حضور در توصیه‌ها را نداشته باشد، به آن‌ها اطلاع رسانی کند.

او می‌گوید که اینستاگرام در تلاش است تا زمانی که محتوا یا حساب‌های سازندگان از پست‌های پیشنهادی برنامه مسدود شده باشد، شفافیت بیشتری را ارائه کند. مدیرعامل اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال آزمایش «اعلان‌های جدیدی هستند تا به سازندگان کمک کنند که از محدود شدن نمایش ریلز‌های خود مطلع شوند».

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->