برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن

  • کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی یکی از دقیق‌ترین توضیحات درباره نحوه اولویت‌بندی محتوا‌ها در بخش‌های مختلف این برنامه را ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - موسری درباره الگوریتم بخش‌های مختلف اینستاگرام گفته است: «اینستاگرام یک الگوریتم منحصر‌به‌فرد برای نظارت بر چیز‌هایی که کاربران در برنامه مشاهده می‌کنند یا نمی‌کنند ندارد.»

در عوض، به گفته او بخش‌های مختلف برنامه مانند اکسپلور، ریلز، استوری‌ها و جستجو دارای الگوریتم‌ها و سیستم‌های اولویت‌بندی متعددی هستند که هر کدام از آن‌ها، از سیگنال‌های مختلفی برای تعیین رتبه‌بندی محتوا برای هر کاربر استفاده می‌کنند.

برای مثال، نحوه نمایش پست‌های فید اصلی، با فعالیت کاربران در گذشته و همچنین تعاملاتی که با شخص ارسال‌کننده پست دارید، تعیین می‌شود. به همین ترتیب، در استوری‌ها، تاریخچه مشاهده و همچنین احتمال ارتباط نزدیک با فرد در نظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر، پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند، عمدتاً براساس پست‌هایی که «لایک کرده‌اید، ذخیره کرده‌اید، آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اید و درباره آن‌ها نظر داده‌اید» تشکیل می‌شوند، اما به احتمال زیاد از حساب‌هایی هستند که هرگز با آن‌ها تعامل نداشته‌اید.

در بخش دیگری از این پست، موسری به موضوع شادوبن‌شدن حساب‌ها می‌پردازد. به گفته او، هیچ تعریف جهانی برای این کلمه وجود ندارد، اما بسیاری از سازندگان «از آن با این معنی استفاده می‌کنند که حساب کاربری یا محتوای کاربر بدون توضیح روشنی محدود یا پنهان شده است».

در این پست یک بار دیگر به ویژگی «وضعیت حساب» (account status) برنامه اشاره شده که می‌تواند اگر یکی از پست‌ها یا حتی حساب کاربران «واجد شرایط» حضور در توصیه‌ها را نداشته باشد، به آن‌ها اطلاع رسانی کند.

او می‌گوید که اینستاگرام در تلاش است تا زمانی که محتوا یا حساب‌های سازندگان از پست‌های پیشنهادی برنامه مسدود شده باشد، شفافیت بیشتری را ارائه کند. مدیرعامل اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال آزمایش «اعلان‌های جدیدی هستند تا به سازندگان کمک کنند که از محدود شدن نمایش ریلز‌های خود مطلع شوند».

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->