چند درصد مردم ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟ ترک اینترنت چه تأثیری بر سلامت مغز می‌گذارد؟ استفاده ابزاری از زنان در ایتا ممنوع شد نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن: روش‌ها و نکات آیا طراحی دوربین آیفون ۱۷ پرو تغییر می‌کند؟ ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد
سرخط خبرها

توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن

  • کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی یکی از دقیق‌ترین توضیحات درباره نحوه اولویت‌بندی محتوا‌ها در بخش‌های مختلف این برنامه را ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - موسری درباره الگوریتم بخش‌های مختلف اینستاگرام گفته است: «اینستاگرام یک الگوریتم منحصر‌به‌فرد برای نظارت بر چیز‌هایی که کاربران در برنامه مشاهده می‌کنند یا نمی‌کنند ندارد.»

در عوض، به گفته او بخش‌های مختلف برنامه مانند اکسپلور، ریلز، استوری‌ها و جستجو دارای الگوریتم‌ها و سیستم‌های اولویت‌بندی متعددی هستند که هر کدام از آن‌ها، از سیگنال‌های مختلفی برای تعیین رتبه‌بندی محتوا برای هر کاربر استفاده می‌کنند.

برای مثال، نحوه نمایش پست‌های فید اصلی، با فعالیت کاربران در گذشته و همچنین تعاملاتی که با شخص ارسال‌کننده پست دارید، تعیین می‌شود. به همین ترتیب، در استوری‌ها، تاریخچه مشاهده و همچنین احتمال ارتباط نزدیک با فرد در نظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر، پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند، عمدتاً براساس پست‌هایی که «لایک کرده‌اید، ذخیره کرده‌اید، آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اید و درباره آن‌ها نظر داده‌اید» تشکیل می‌شوند، اما به احتمال زیاد از حساب‌هایی هستند که هرگز با آن‌ها تعامل نداشته‌اید.

در بخش دیگری از این پست، موسری به موضوع شادوبن‌شدن حساب‌ها می‌پردازد. به گفته او، هیچ تعریف جهانی برای این کلمه وجود ندارد، اما بسیاری از سازندگان «از آن با این معنی استفاده می‌کنند که حساب کاربری یا محتوای کاربر بدون توضیح روشنی محدود یا پنهان شده است».

در این پست یک بار دیگر به ویژگی «وضعیت حساب» (account status) برنامه اشاره شده که می‌تواند اگر یکی از پست‌ها یا حتی حساب کاربران «واجد شرایط» حضور در توصیه‌ها را نداشته باشد، به آن‌ها اطلاع رسانی کند.

او می‌گوید که اینستاگرام در تلاش است تا زمانی که محتوا یا حساب‌های سازندگان از پست‌های پیشنهادی برنامه مسدود شده باشد، شفافیت بیشتری را ارائه کند. مدیرعامل اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال آزمایش «اعلان‌های جدیدی هستند تا به سازندگان کمک کنند که از محدود شدن نمایش ریلز‌های خود مطلع شوند».

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->