رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

وزیر رفاه خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی یارانه ۳ دهک اول از امروز+ جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۷۴۷۳
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
وزیر رفاه خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی یارانه ۳ دهک اول از امروز+ جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز (۱۳ خرداد‌) و به‌منظور حمایت از خانوار‌های کم‌درآمد اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی در نشست ویدئوکنفرانس با مدیران‌کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که مدیران‌کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند، با تشریح اهداف اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک مصوبه مجلس شورای اسلامی و در راستای سیاست‌های عدالت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


بیشتر بخوانید:

جزئیات مرحله جدید کالابرگ| گوشت و اقلام پروتئینی به کالا‌ها اضافه شد

ویدئو| صفر تا صد مرحله جدید طرح کالابرگ و افزایش یارانه نقدی از امروز (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)


وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز به صورت سراسری به مرحله اجرا درآمد. به دنبال تأکیدات ریاست‌جمهوری و به‌منظور تأمین سبد تغذیه خانوار‌های کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وزیر رفاه با بیان این‌که اجرای سراسری و فراگیر طرح کالابرگ الکترونیکی به مهار تورّم و ثبات بازار کمک می‌کند، اظهار داشت: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

وی تأکید کرد: در مرحله نخست و به منظور حمایت از خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه از امروز (۱۳ خردادماه) برای آنان اعمال می‌شود و می‌توانند به شرط استفاده بیش از ۷۰ درصدی از سبد ۱۱ قلم کالای طرح کالابرگ، مشمول این افزایش شوند.

مرتضوی گفت: دولت در ادامه برای کل خانوار‌های دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند و تلاش دارد برای سایر دهک‌ها نیز این طرح را عملیاتی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: دولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تنظیم بازار، رشد تولید و مهار تورّم داشته و اجرای طرح کالابرگ در همین راستا است.

در ابتدای این نشست «علیرضا عسگریان» معاون رفاه و امور اقتصادی، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «هادی کاشف قربانپور» مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) به سؤالات مدیران‌کل استانی در خصوص اجرای مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیک پاسخ دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->