اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تحویل همه خودروهای ثبت‌نامی‌ ایران‌خودرو تا خرداد ۹۹

  • کد خبر: ۱۶۷۵۱
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تحویل همه خودروهای ثبت‌نامی‌ ایران‌خودرو تا خرداد ۹۹
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در سه ماه گذشته افزون بر ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی تولیدی به مردم تحویل شد و تامین مابقی خودرو‌های ثبت نامی به متقاضیان نیز با همین روال و سرعت در دست انجام است به گونه‌ای که تا خرداد سال آینده همه تعهدات را به صفر خواهیم رساند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «فرشاد مقیمی» اظهار داشت: با همت شرکت‌های قطعه ساز و شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو اکنون ظرفیت تولید خودرو در این شرکت به ۲ هزار دستگاه رسیده و اخیرا هم نشستی با قطعه سازان برگزار کردیم و میثاق نامه‌ای برای افزایش ظرفیت تولید به ۲ هزار و ۵۰۰ در گام نخست و سه هزار دستگاه در مرحله بعد امضا کردیم.

وی در مورد پرداخت مطالبات شرکت‌های قطعه ساز، گفت: در مورد تامین مالی و مطابق با مصوبه دولت، پرداخت تسهیلاتی برای تامین نقدینگی شرکت ایران خودرو در دست اقدام است و امروز هم با یکی از بانک‌های عامل جلسه‌ای داشتیم تا بتوانیم هرچه زودتر این مبالغ را در اختیار بگیریم و به شرکت‌های قطعه ساز تزریق کنیم.

به گفته مقیمی بر اساس سیاستگذاری شرکت ایران خودرو، تمام منابع حاصل از تسهیلات دولت به قطعه سازان پرداخت خواهد شد و حتی یک ریال از آن در حوزه خودروسازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؛ علاوه بر این از روش‌های دیگری برای تامین مالی در شبکه تامین شرکت استفاده می‌شود، اما تعهداتی از قبل باقی مانده که در این راستا مجموعه ساپکو با همه قطعه سازان به تناوب هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند تا مطالبات معوقه آن‌ها را تامین کنند.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: در حوزه استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای تولید قطعات، دستاورد‌های مثبتی داشته ایم و این گروه صنعتی نیز تلاش می‌کند بخشی از مطالبات شرکت‌های قطعه ساز را برای ایجاد انگیزه در زمینه تقویت تولید داخلی پرداخت کند.

مقیمی گفت: امروز با شرکت‌های قطعه ساز فعال در شهر صنعتی کاوه نیز قرارداد‌هایی برای افزایش تولید منعقد کردیم و تلاش می‌کنیم که مطالبات آن‌ها را نیز برای اوج گیری تولید پرداخت نماییم.

وی گفت: اکنون توان تولید ۵۰ قطعه مخصوص انواع خودرو‌ها در داخل کشور که قبلا آن‌ها را وارد می‌کردیم، ایجاد شده و تلاش می‌کنیم که ظرفیت تولید ۱۰۰ درصدی قطعات را در داخل فراهم کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به سئوالی در مورد تولید دناپلاس اتوماتیک، گفت: تا چند روز آینده خط تولید این خودرو را با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی خواهیم کرد و مطابق برنامه از فروردین این محصول را به بازار عرضه می‌کنیم و در ادامه نیز محصولاتی جدید در دست تولید است که از آن‌ها نیز رونمایی خواهیم کرد.

امروز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیر شرکت ساپکو و فرماندار ساوه ۲ طرح توسعه قطعات خودرو در شرکت‌های یدکی موتور ایران و یدک نوید به بهره برداری رسید که انواع سوپاپ و همچپنین قطعاتی مانند سیت و گاید خودرو را تولید می‌کنند.

این طرح‌ها با سرمایه گذاری یک میلیون دلاری به نتیجه رسید که زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر را فراهم کرده است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->