تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
سرخط خبرها

امیر صباحی‌فرد: پدافند هوایی ارتش، مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیرات روز دنیاست

  • کد خبر: ۱۶۸۳۸۶
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
امیر صباحی‌فرد: پدافند هوایی ارتش، مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیرات روز دنیاست
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پدافند‌هوایی ارتش، مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیرات روز دنیاست، گفت: دشمنان با اعمال جنگ ترکیبی در صدد ضربه‌زدن به کشور و نظام اسلامی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با سربازان مرکز آموزش وظیفه سمنان دیدار و از نزدیک در جریان روند آموزش این یگان پدافندی قرار گرفت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه بیشترین پیشرفت و رشد کشور در تمامی سطوح بویژه در حوزه نظامی به دست پرتوان جوانان این مرز و بوم بدست آمده است، گفت: عامل توفیق کشور در طول دوران دفاع مقدس وجود جوانان غیور بود که با روحیه جهاد و مقاومت در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و امروز هم همین روند جهادی در تمامی عرصه‌ها بویژه در حوزه علوم پدافندی با جدیت دنبال می‌شود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد افزود: دشمنان ما از نبوغ، فکر خلاقانه و هوش سرشار جوانان ایران آگاهند و با اعمال جنگ ترکیبی در صدد ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی هستند.

وی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی قدرتمند پدافند هوایی، مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیرات به روز دنیاست که این تجهیزات بومی توسط جوانان نخبه طراحی و تولید شده که به تبع آن قدرت بازدارندگی بی‌نظیری را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نگاه فرماندهی معظم کل قوا به جوانان این سرزمین نگاه ویژه‌ای است، گفت: نسل جوان آینده‌سازان کشور هستند و در ساختار جامعه نقشی مهم و اساسی را ایفا می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->