سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق
سرخط خبرها

قلعه نویی نمی‌تواند ما را به جام جهانی ببرد

  • کد خبر: ۱۶۸۷۳
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
قلعه نویی نمی‌تواند ما را به جام جهانی ببرد
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در شرایط کنونی وحید هاشمیان را بهترین گزینه برای تیم‌ملی می‌دانم، کسی که حداقل پنج ماه در کنار این تیم بوده است و مدت زمانی هم در کنار کی‌روش بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود یاوری در خصوص کاندیدا بودن امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای سکان هدایت تیم‌ملی و نگرانی هواداران سپاهان بابت جدایی او اظهار کرد: مدیران ما افرادی ساختاری و اداری هستند. تنها یک مدیر از پیکره فوتبال داریم که مسعود تابش است. در شرایط کنونی که سپاهان در اوج مسابقات خود است افرادی دارند وضعیت سپاهان را برهم می‌زنند. برتر از همه تیم‌ملی است و برای مثال اگر از همه ما خواستند که به جبهه برویم باید برویم.

وی با اشاره به شرایط کنونی تیم‌ملی ادامه داد:، اما باید این سوال را پرسید که چرا این هدف برتر را گذاشته‌اند به این نقطه برسد و اکنون وضعیت چهار باشگاه را دچار مشکل کنید. همانطور که وضعیت تیم شهرخودرو که ۹ میلیارد هزینه کرده بود را به هم ریختند.

سرمربی اسبق تیم‌ملی افزود: باید این نکته را بگویم که در وضعیت کنونی قلعه‌نویی هم به تیم‌ملی برود، باز هم تیم ملی به جام‌جهانی صعود نخواهد کرد، چراکه هر چهار بازی پیش رو را باید پیروز شوند که امری محال است.

وی در پاسخ به این پرسش که در برهه زمانی کنونی چه کسی را برای هدایت تیم‌ملی مناسب می‌بینید؟ خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وحید هاشمیان را بهترین گزینه برای تیم‌ملی می‌دانم. کسی که حداقل پنج ماه در کنار این تیم بوده است و مدت زمانی هم در کنار کی‌روش بوده است. ضمن اینکه برای مدتی در دسته پنج آلمان هدایت تیمی را برعهده داشته و تجربه دارد. هرچند که معتقد هستم که تا شاگردی نکنید استاد نمی‌شوید، اما در این موقعیت شرایط متفاوت است و استثنا وجود دارد. بکن بائر فوتبال را کنار گذاشت و سرمربی تیم‌ملی شد و در ادامه قهرمان جهان شدند. وحید هاشمیان یک استثنا است. اگر او نبود نام‌های دیگری، چون جواد نکونام و مهدی مهدوی‌کیا را نام می‌بردم.

یاوری با بیان اینکه قلعه‌نویی باید در تیم سپاهان بماند، اظهار کرد: مسئله تنها تیم سپاهان نیست و فوتبال و لیگ ما اکنون نیاز به قلعه‌نویی دارد. فوتبال ما یعنی سپاهان که در سه جام حضور دارد و نیاز به مربی دارد که با تیم و باشگاه نزدیک است و با یکدیگر مانوس هستند. بازیکن، تماشاگر، هوادار و ... می‌خواهند که در تیم بماند و باید پرسید چرا نباید باشد.

وی با اشاره به تعهد قلعه‌نویی نسبت به باشگاه سپاهان گفت: قلعه‌نویی نیز به سپاهان قول داده است و به این باشگاه تعهد دارد و می‌دانم که او به این تعهد پایبند است و اولویت او سپاهان است، چراکه او فردی متعهد است حتی ممکن است این موضوع تا وزیر ورزش کشیده شود.

بازیکن اسبق تیم‌ملی افزود: وزیر ورزش هم کسی را که می‌خواست به پرسپولیس انتقال داد. به نظر من هیئت‌مدیره سپاهان، آقای تابش و همچنین خود قلعه‌نویی حاضر نیستند که این جدایی انجام شود و اگر این اتفاق رخ دهد سپاهان ضربه خواهد خورد که باید پرسید جوابگو این موضوع چه کسی خواهد بود، پول جوابگو نخواهد بود.

وی در واکنش به این موضوع که برخی از اهالی ورزش معتقد هستند که امروزه شرایط لیگ‌برتر با حمایت برخی افراد به سمت و سوی رنگ خاصی متمایل شده است، اظهار کرد: باید بدون تعارف بگویم که اگر امروز شخصی مانند؛ صفایی‌فراهانی حضور داشت، به هیچ عنوان این مسائل پیش نمی‌آمد، چراکه او گرایش به هیچ تیمی ندارد و تنها مدیریت می‌کرد، اما سلطانی‌فر نمی‌تواند این موضوع را مدیریت کند، به دلیل اینکه علاقمند به تیم خاصی است و در صحبت‌ها و رفتارش مشخص است.

یاوری ادامه داد: زمانی که قلعه‌نویی از نظر روحی آمادگی حضور در نیمکت تیم‌ملی را ندارد، اصرار دارند که در تیم‌ملی حضور پیدا کند. قلعه‌نویی فردی میهن‌پرست است؛ اما اکنون نمی‌تواند برای تیم‌ملی کاری را انجام دهد. اما اصرار دارند تا او در تیم‌ملی حضور پیدا کند تا هم آبروی او را ببرند و هم وضعیت تیم سپاهان را برهم بزنند. من به عنوان فردی که در این فوتبال حضور داشته معتقد هستم شرایط کنونی تیم‌ملی دشوار است و در خانه خودمان نتوانستیم برابر عراق پیروز شویم.

سرمربی اسبق تیم ملی در واکنش به خبری که عنوان شده بود در جدیدترین مذاکرات قرار شده است تا قلعه‌نویی برای بازی در برابر کامبوج و هنگ‌کنگ مسئولیت مدیرفنی را برعهده داشته باشد و برای دو بازی بعد به عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب شود، گفت: امکان ندارد این اتفاق رخ دهد و کار درستی نیست. برای افرادی که می‌خواهند کار کنند ۲۴ ساعت هم کم است و برای کسی که نمی‌خواهد کار کند یک ساعت هم زیاد است.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->