دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

تیراندازی، چاقوکشی و تصادف خودرو در نیویورک ۱۳ نفر را مجروح کرد

  • کد خبر: ۱۶۸۸۱۲
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
تیراندازی، چاقوکشی و تصادف خودرو در نیویورک ۱۳ نفر را مجروح کرد
پلیس سیراکیوز آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد بر اثر تیراندازی, حمله با چاقو و تصادف خودرو با افراد در یک تجمع بزرگ در یکی از خیابان‌های نیویورک ۱۳ نفر زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، "هرالد آنلاین", اداره پلیس سیراکیوز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ماموران پلیس کمی قبل از ساعت ۱۲:۳۰ صبح یکشنبه (به وقت محلی) در ۱۱ ژوئن, گزارش‌هایی در خصوص تیراندازی در یک " تجمع خیابانی با حضور صدها نفر" در سیراکوز دریافت کردند. ماموران پس از حضور در محل «چند مجروح» پیدا کردند که با خودرو تصادف کرده, مورد اصابت گلوله قرار گرفته یا با ضربات چاقو مجروح شده بودند.

به گفته پلیس، در مجموع، پلیس در محل حادثه چهار نفر با جراحت گلوله، پنج نفر با جراحت چاقو و چهار نفر با جراحت ناشی از برخورد خودرو, پیدا کردند.

پلیس گفت که قربانیان شناخته شده این درگیری بین ۱۷ تا ۲۴ سال سن داشتند. انتظار می‌رود همه آن‌ها زنده بمانند.

پلیس اطلاعات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرده و اعلام کرده است که تحقیقا ت جریان دارد.

سازمان آرشیو خشونت مسلحانه در آمریکا گزارش می‌دهد که روزانه به طور متوسط ۱۱۷ نفر در آمریکا در تیراندازی‌های جمعی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند و کشته می‌شوند، در حالی که ۲۱۰ نفر دیگر در جریان این تیراندازی‌ها مجروح می‌شوند.

این سازمان در عین حال می‌گوید که روزانه در آمریکا ۴۶ نفر با اسلحه به قتل می‌رسند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->