مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

بروز طوفان و گرد و خاک در جاده سرخس مشهد (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۸۵۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
بروز طوفان و گرد و خاک در جاده سرخس مشهد (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک صبح یکشنبه موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده سرخس- مشهد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت افزود: محدوده اصلی وقوع گرد و خاک از سرخس تا کیلومتر ۴۰ جاده به سمت مشهد گزارش شده است.

وی همچنین با اشاره به وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۳۵ غرب نیشابور ادامه داد: پس از این رخداد، گشت راهداری برای تامین ایمنی تردد در محل حاضر شد و با هماهنگی تیم‌های انتظامی و امدادی اتوبوس را جا به جا و مسیر را پاکسازی مسیر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون رفت و آمد در مسیر سبزوار- نیشابور به صورت عادی و روان جریان دارد.

پنجشنبه گذشته نیز گرد و خاک شدید، دید افقی حدفاصل سرخس تا روستای گنبدلی (محدوده‌ای به طول ۳۵ کیلومتر) را کاهش داد و علاوه بر تردد خوردو‌ها حرکت قطار‌های باری و مسافربری را نیز با مشکل مواجه کرد.

جاده ترانزیتی سرخس مشهد به طول ۱۹۵ کیلومتر مرکز این شهرستان ۱۰۰ هزار نفری را به مشهد متصل می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->