ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

لغو پرواز مشهد-اصفهان به دلیل نقص فنی (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۹۸۹۹
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
لغو پرواز مشهد-اصفهان به دلیل نقص فنی (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)
پرواز مشهد - اصفهان شرکت هواپیمایی آتا به دلیل نقص فنی لغو شده است و آتا اعلام کرد مسافران می‌توانند بر اساس آیین‌نامه‌ی حقوق مسافران مطالبات قانونی خود را پیگیری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مسافران پرواز مشهد - اصفهان شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد که این پرواز که مقرر بوده ساعت ۶ صبح امروز انجام شود، به دلیل نقص فنی لغو شده است.

در این راستا محسن فلاح - مدیر روابط عمومی ایرلاین آتا- در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی به مسافران درباره لغو شدن این پرواز اطلاع‌رسانی شده بود، گفت که ساعت ۱۲ بامداد شب گذشته به مسافران درباره نقص فنی هواپیما و لغو پرواز‌های مشهد - اصفهان اطلاع‌رسانی شده بود.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا پرواز جایگزین برای این پرواز در نظر گرفته شده و پول بلیت به مسافران برگردانده می‌شود؟ توضیح داد: به دلیل نقص فنی برای هواپیما و نبود هواپیمای جایگزین امکان برقراری پرواز دیگری در این مسیر وجود نداشت؛ اما پول بلیت طبق آیین‌نامه حقوق مسافر، به آن‌ها برگردانده می‌شود.

در اطلاعیه ایرلاین آتا درباره لغو پرواز‌های این شرکت آمده است: «پرواز‌های شماره ۵۶۵۱ و ۵۶۴۹ در مسیر مشهد - اصفهان، و پرواز‌های شماره ۵۶۵۲ و ۵۶۵۰ در مسیر اصفهان - مشهد باطل اعلام شد. شایان ذکر است مسافران می‌توانند بر اساس آیین‌نامه‌ی حقوق مسافران مطالبات قانونی خود را از طریق ایستگاه مبداء یا تماس با شماره تلفن ۴۸۵۵-۰۲۱ داخلی شماره ۱ پیگیری کنند. هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی از صبر و شکیبایی ایشان صمیمانه قدردانی می‌کند.»

بر اساس آخرین اصلاحیه آیین‌نامه حقوق مسافر هوایی؛ در راستای اطلاع‌رسانی لغو یا ابطال پرواز مسافر، شرکت‌های هواپیمایی ملزم به تبادل نظر و ارائه پیشنهاد‌های لازم مانند پرواز‌های جایگزین، استرداد وجه در اولین زمان ممکن از طریق برقراری تماس مستقیم با مسافر یا ارسال پست الکترونیکی هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->